Незмінним лишаються умови та правила участі у конкурсі, оскільки хіба можна змінити творчість, бажання досягти успіху та поділитись досвідом?
Корисні посилання:
|
Але пропонуємо і нові можливості для реалізації самостійних досліджень учнів в рамках проектної діяльності. До 31 грудня 2010 року чекаємо матеріали на конкурс за такими номінаціями:
Блог навчального проекту
За цією номінацією на конкурс приймаються блоги проектів, які реально працювали з вересня по грудень 2010 року.
Декілька зауважень:
-
Створюючи блог, перегляньте різні блоги
Корисні посилання: -
Визначте, яким має бути блог проекту;
-
Спроектуйте структуру вашого блогу;
-
Розподіліть обов’язки та розпочинайте вести електронний щоденник
Навчальне відео
За цією номінацією на конкурс приймаються відео фрагменти, створені учнями у процесі реалізації навчальних чи виховних проектів, які можна використовувати при вивченні конкретного предмета шкільного циклу.
Декілька зауважень:
-
Створіть фрагмент навчального відео та напишіть коротке ессе, де розкажіть, чому і як ви створили власний ролик;
-
Роботи приймаються у вигляді відео файлів (в електроному вигляді - на дисках). Час відео фрагменту 3-5 хвилин.
-
Відеофрагмент може бути створений в системі YouTube (http://www.youtube.com/)
-
При поданні матеріалів до цієї номінації вчителів просимо вказати назву навчального предмету (-ів), тему та клас, де можна застосовувати даний відео фрагмент, а також описати методику його використання.
Введення нових номінацій мало на меті:
-
Стимулювання дослідницької та проектної діяльності учнів;
-
Орієнтування юних дослідників на практичне застосування власних досліджень та створення суспільно значущих проектів;
-
Набуття та (чи) вдосконалення навичок створення та публікації зазначених інформаційних продуктів;
-
Популяризація навичок та результатів проведення учнівських досліджень серед освітньої спільноти, розширення співпраці між учнями, вчителями та іншими учасниками освітнього процесу;
-
Підвищення рівня інформаційної культури та інформативної компетентності серед учасників освітнього процесу.
Критерії оцінювання робіт:
-
Актуальність обраної теми.
-
Наявність самостійного дослідження учнів.
-
Структура та послідовність викладу матеріалу.
-
Культура оформлення (дизайн).
-
Стиль мовлення.
-
Вміння аргументувати власну позицію.
-
Складність технічної реалізації.
-
Вміння працювати в команді.