Конкурси

Розширено номінації конкурсу Успішний проект-2010

  • 05.11.2010

    Незмінним лишаються умови та правила участі у конкурсі, оскільки хіба можна змінити творчість, бажання досягти успіху та поділитись досвідом?

    Корисні посилання:

    Але пропонуємо і нові можливості для реалізації самостійних досліджень учнів в рамках проектної діяльності. До 31 грудня 2010 року чекаємо матеріали на конкурс за такими номінаціями:


    Блог навчального проекту

    За цією номінацією на конкурс приймаються блоги проектів, які реально працювали з вересня по грудень 2010 року.

    Декілька зауважень:


    Навчальне відео

    За цією номінацією на конкурс приймаються відео фрагменти, створені учнями у процесі реалізації навчальних чи виховних проектів, які можна використовувати при вивченні конкретного предмета шкільного циклу.

    Декілька зауважень:

    • Створіть фрагмент навчального відео та напишіть коротке ессе, де розкажіть, чому і як ви створили власний ролик;
    • Роботи приймаються у вигляді відео файлів (в електроному вигляді - на дисках). Час відео фрагменту 3-5 хвилин.
    • Відеофрагмент може бути створений в системі YouTube (http://www.youtube.com/)
    • При поданні матеріалів до цієї номінації вчителів просимо вказати назву навчального предмету (-ів), тему та клас, де можна застосовувати даний відео фрагмент, а також описати методику його використання.

    Введення нових номінацій мало на меті:

    • Стимулювання дослідницької та проектної діяльності учнів;
    • Орієнтування юних дослідників на практичне застосування власних досліджень та створення суспільно значущих проектів;
    • Набуття та (чи) вдосконалення навичок створення та публікації зазначених інформаційних продуктів;
    • Популяризація навичок та результатів проведення учнівських досліджень серед освітньої спільноти, розширення співпраці між учнями, вчителями та іншими учасниками освітнього процесу;
    • Підвищення рівня інформаційної культури та інформативної компетентності серед учасників освітнього процесу.

    Критерії оцінювання робіт:

    1. Актуальність обраної теми.
    2. Наявність самостійного дослідження учнів.
    3. Структура та послідовність викладу матеріалу.
    4. Культура оформлення (дизайн).
    5. Стиль мовлення.
    6. Вміння аргументувати власну позицію.
    7. Складність технічної реалізації.
    8. Вміння працювати в команді.
Поділитися: