Завершується Конкурс "Успішний проект 2009» з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі у рамках Програми Intel® «Навчання для майбутнього»
На конкурс «Успішний проект 2009» в період з 10 липня до 10 грудня надійшло майже 70 проектів. З 10 по 28 грудня з проектами працювала експертна група. 28 грудня, на фінальному засіданні експертної комісії було визнано кращими 7 проектів.
На сайті Конкурсу, в розділі «Вибір експертів» надано більш детальну інформацію про проекти-фіналісти. Кращі проекти можна обговорити на сайті спільноти Конкурсу.
15 січня журі Конкурсу «Успішний проект» визначить проекти-переможці.
Фіналістами конкурсу визначено наступні проекти:
На початку 2009-2010 навчального року ми стикнулися з проблемою відсутності підручників для 9 класу. Пошук можливих способів вирішення даної проблеми привів до створення електронного підручника з інформатики, який пізніше трансформувався в проект "Підручник завжди з тобою". Метою даного проекту стало надання учням можливості доступу до навчального матеріалу найпростішими засобами у будь-який час. |
Ідея проекту виникла в результаті спостереження за потужними мобільними пристроями, якими володіють студенти. Після аналізу можливостей сучасних мобільних телефонів, смартфонів та ін. виникла думка: яким чином можна використовувати ці засоби в навчальних цілях як студентами так і їх батьками. |
Навчальний проект «Собор душі» передбачав застосування знань з української літератури, української мови, екології, історії України і був пропонований учням 2 курсу спеціальності «Початкове навчання». Вік студентів - 15-16 років. Проект створений на запити сучасних навчальних програм з предметів загальноосвітнього циклу, тому може використовуватись як у вищому навчальному закладі для студентів 1-2 курсів, так і у загальноосвітній школі для учнів 11класу. |
Проект «Фізика звука» розрахований на учнів 8 та 11 класів (тема «Звукові коливання» вивчається в курсі фізики 8 та 11 класів). Участь у проекті дозволяє учням сформувати експериментальні навички, розвинути їх креативне мислення, розширити знання з обраної теми, розвинути пізнавальний інтерес до вивчення фізики, сформувати навички використання різноманітних комп’ютерних програм для уявлення результатів роботи над проектом. Учні 11 класу виступають в ролі консультантів, які допомагають учням 8 класу пояснити досліджувані звукові явища та опанувати інформаційні технології. В ході реалізації проету учнями були підготовлені фільм «Все о звуке и немного больше», презентації, та веб-сторінки з даної теми. |
Ідея проекту полягає у виявленні ступеня небезпеки, яку несуть побутові прилади і виданні рекомендацій щодо безпечного їх розміщення, використовуючи знання, одержані на уроках фізики. |
Жити за двадцять кілометрів від Європи і відчувати себе провінціалом. Чи не парадокс? Однією із ознак європейського міста є його представлення в інформаційному просторі. Учасники проекту аналізували, які з організацій, установ та інших закладів нашого райцентру мають власні веб-сайти, як з допомогою комп’ютерних засобів висвітлена історія та сьогодення Яворівщини. Дослідивши недаліки та переваги програмних засобів для створення веб-сайтів та презентацій, різні підходи до проектування сайтів, школярі вирішили «прорубати» своє невеличке «Віконце в Європу», створивши і виставивши в мережі власні сайти, цікаві програмні продукти з історії та географії рідного краю. |
Фільм Мовчання ягнят зайняв почесне 11 місце на думку експертів шоу-біз видання Entertainment Weekly, які склали рейтинг найкривавіших стрічок сучасності. Наш проект Мовчання ягнят піднімає проблеми насильства дещо іншого роду... Зваблені рекламними слоганами, прикладом батьків і знаменитостей сучасні діти і підлітки бредуть по життю, як ягнята на заклання ... Ми окреслили тільки одну проблему - ПАСИВНЕ ПАЛІННЯ, але ми навчилися не бути мовчазними ягнятами. |