Для участі у конкурсі «Успішний проект - зима 2009» було подано 65 проектів. Нажаль, не всі матеріали відповідали вимогам: дехто з учасників надіслав лише реєстраційну форму, інші обмежились описом проекту і не надіслали додаткових матеріалів (фоторепортаж про хід та результати реалізації проекту, інтерв'ю його учасників та відгуки зовнішніх експертів, матеріали щодо практичного застосування даного проекту: статті у періодичних виданнях, подяки міської влади, відеороліки тощо). Останнє могло зменшити шанси на перемогу учасників конкурсу.
Оскільки експертне оцінювання робіт проводилось в основному за описом «конкурсного» проекту, невиявлення експертами вичерпних відповідей на питання, зазначені в умовах конкурсу, не дало змогу провести грунтовну експертизу реальної діяльності учнів в проекті, а лише оцінити поданий текст.
До таких питань належать:
- В чому полягає ідея проекту? Як вона виникла? Яку проблему намагались вирішити учні?
- Яке дослідження проводили учні ? Що вони робили?
- Як учні використовували інформаційно-комунікаційні технології в дослідницькій роботі над проектом?
- Що, на Вашу думку, є кінцевим (головним) результатом проекту?
- Якими були враження/ відгуки колег, учнів, батьків, адміністрації?
- Де само було висвітлено результати проекту (сайт, мас-медіа, тощо).
При проведенні експертного оцінювання експерти також звертали увагу на наступне:
- Поданий на конкурс навчальний проект мав бути реалізований при реальному навчанні учнів у ІІ семестрі 2008-2009 навчального року;
- Проект стосувався шкільної навчальної програми з одного чи кількох (бажано) предметів;
- Створення презентацій та публікацій, на думку організаторів конкурсу – не є головною діяльністю учнів у навчальному проекті чи його головним результатом, це лише форма подачі результатів діяльності (оголошення про початок проекту, висвітлення ходу реалізації проекту, його проміжних результатів тощо);
- Проект ще не подавався на подібний конкурс.