Тренінг для вчителів
Вважливо, щоб учасники тренінгу були не одного фаху. Це надасть їм можливості більш вдало інтегрувати предмети, обговорювати проблеми з різних боків, шукати нові ідеї та рішення.
Якщо у групі є вчителі з різним рівнем підготовки, шукайте індивідуальний підхід до кожного. Тим, хто знається на комп'ютері краще, можна запропонувати допомогти іншим або дати більш складне завдання.
Тренінг для тренерів
Інколи так трапляється, що майбутні тренери не мають достатньо інформації щодо особливостей Програми, часу та умов, за якими їм доведеться потім працювати. Інколи адміністратори надсилають на такий тренінг не тих, хто дійсно має хист до тренерства, а тих, хто просто опинився вільним на час проведення тренінгу або хоче навчитись користуватись комп'ютером і навіть не збирається бути тренером. Мотивація таких учасників тренінгу низька, і Ви тільки марно витрачатиме час. ( Див. Додаток № 4).
Важливо відбирати кандидатури майбутніх тренерів за спеціальними критеріями, але, як свідчить досвід, кращі тренери – ті, у кого "очі горять, бо сповнені ентузіазмом", і є бажання, тобто внутрішня мотивація, стати тренером, а також ті, що мають здібності до інтерактивного навчання дорослих.
Можна ознайомити майбутніх тренерів з Програмою до початку тренінгу, запросивши їх на захист проектів вчителів попередньої групи, чи на окремий ознайомчий семінар, або запропонувати ознайомитись з особливостями Програми на сайті http://www.iteach.com.ua/, на російськомовних сайтах http://www.iteach.ru/ та www.intel.com/education, на англомовному сайті www.intel.com/education. Можливо також організувати ознайомлення слухачів з посібником та компакт-диском вдома, до початку тренінгу.