Структуру проведення цього модуля подано у таблиці.
План проведення навчання за модулем | |||
№ |
Тема |
Вид діяльності |
Час |
1. |
Психологічна вправа |
• групова робота |
5 хв. |
2. |
Обговорення в парах: Дидактичні матеріали для учнів |
• робота у парах |
20 хв. |
3. |
Вправа 1: Створення методичних матеріалів для вчителя (2 год. 10 хв.) | ||
4. |
Крок 1.1: Планування змісту методичних матеріалів для вчителя |
• робота з компакт-диском |
15 хв. |
5. |
Створення методичних матеріалів для вчителя |
• індивідуальна робота за комп'ютером |
1 год. 20 хв. |
6. |
Крок 1.2: Використання гіперпосилань на файли та вбудовані об'єкти |
• міні-лекція тренера |
20 хв. |
7. |
Вправа 2: Використання табличного процесора для створення методичних матеріалів (1 год. 10 хв.) | ||
8. |
Крок 2.1: Аналіз прикладів методичних матеріалів для вчителя |
• робота з компакт-диском |
20 хв. |
9. |
Крок 2.2: Створення методичних матеріалів для вчителя за допомогою табличного процесора |
• індивідуальна робота за комп'ютером |
50 хв. |
10. |
Вправа 3: Перегляд Плану навчального проекту |
• індивідуальна робота з папками Портфоліо |
15 хв. |
11. |
Огляд домашнього завдання: Перегляд розроблених учнівських презентацій, публікацій та веб-сайтів, а також дидактичних матеріалів для учнів та методичних матеріалів для вчителя |
• міні-лекція тренера |
5 хв. |
12. |
Рефлексія |
• групова робота |
5 хв. |
Психологічна вправа (5 хв.)
Обговорення в парах: Дидактичні матеріали для учнів (20 хв.)
Практика свідчить, що обговорення створених дидактичних матеріалів для учнів доцільно проводити в парах.