Новини освіти

Слухачі «Міжкорпоративного Університету» почали стажуватися в компаніях-учасницях проекту

  • 11.11.2009

    Оператор мобільного зв'язку МТС-Україна, 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», «Вімм-Білль-Данн Україна», «Київська Інвестиційна Група», «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», Національний університет «Києво-Могилянська академія», Київський національний університет ім. Т.Шевченко і Національний технічний університет «Київський політехнічний інститут» за підтримки Міністерства освіти і науки України оголошують про успішне завершення слухачами «Міжкорпоративного Університету» першого етапу програми навчання - теоретичної частини, і перехід до практики - стажувань у компаніях-учасницях проекту.

    З 9 по 20 листопада 2009 р. слухачі «Міжкорпоративного Університету» (МКУ) пройдуть спеціально розроблену 30-годинну програму стажувань, яка складається з трьох частин: ввідний курс, знайомство з основними напрямами діяльності компанії та практичне освоєння вибраної посади. У компанії «Вімм-Білль-Данн Україна» стажуватимуться 4 студенти, у «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» і МТС - 4 і 6 слухачів відповідно.

    Перша частина стажування полягає в проходженні корпоративного тренінгу «Ласкаво просимо в компанію», на якому слухачі ближче познайомляться зі своїми майбутніми працедавцями: історією створення, основними напрямами бізнесу, організаційною структурою і корпоративною культурою компаній.

    У другій частині програми студенти ознайомляться з основними бізнес-підрозділами компаній. Зокрема, стажери дізнаються про специфіку роботи різних департаментів і відділів, що відповідають за розробку, створення і просування продуктів і послуг.

    Третя частина стажування - спеціалізація - є найголовнішою і найбільш протяжною в часі в порівнянні з попередніми. До стажерів буде приставлений наставник, завданням якого, з одного боку, буде допомога у вивченні нормативно-правової бази (посадових інструкцій, положень, наказів і т.п.), а з іншої - навчання і контроль за виконанням окремих службових обов'язків посади, на яку випускник МКУ претендує.

    У цілому, стажування сформоване так, щоб створити творче і дружнє середовище для слухачів, а також побудувати умови, які стимулювали б їх подальший професійний розвиток.

    «Ідея «Міжкорпоративного Університету» - це не клонування професіоналів попередніх поколінь, а розвиток творчого потенціалу сьогоднішнього покоління. Тому на стажуванні студенти як удосконалюватимуть вже здобуті кимось до них знання, так і готуватимуться до професійних викликів, які чекають на них у майбутньому. Слухачі МКУ максимально широко познайомляться з реальним бізнесом найбільших компанії і поспілкуються з менеджерами та керівниками різних напрямів. Застосовуючи на практиці отримані за час навчання у вузах і на тренінгах в МКУ теоретичні знання і навики, а також за рахунок «свіжого погляду» зі сторони, слухачі зможуть не тільки успішно пройти стажування, але і зможуть запропонувати свої рішення по оптимізації існуючих бізнес-процесів компаній. Упевненості в цьому додають результати відбору слухачів, у ході якого студенти пропонували оригінальні і ефективні шляхи виходу з кризових ситуацій на прикладі реальних бізнес-кейсів. Деякі з пропозицій заслуговують особливої уваги», - говорить Олександр Попов, керівник Міжкорпоративного Університету, кандидат економічних наук.

    «Міжкорпоративний Університет» - це довгостроковий проект, який об'єднує провідних працедавців України, вищі учбові заклади і студентські організації. Мета проекту полягає в розробці програм підготовки студентів з урахуванням вимог сучасного бізнесу і реальної ситуації на ринку праці. Дану ініціативу впродовж декількох місяців розробляла робоча група, до якої входили представники компаній, залучених на організаційний етап проекту: GP Group, KPD, Talent Kapital, «Бізнес Системи», «Київська Інвестиційна Група», «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» і МТС.

    Ключове завдання «Міжкорпоративного Університету» полягає в побудові адаптивної системи управління знаннями і в підвищенні рівня підготовки фахівців з різних областей знань, як технічних, так і гуманітарних з метою формування у студентів затребуваних працедавцями менеджерських навиків.

    Передісторія «Міжкорпоративного Університету»
    У кінці 2008 року компанія МТС ініціювала круглий стіл, на який були запрошені представники провідних працедавців, вищої школи і студентства. Головними темами обговорення була якість української освіти, проблема відсутності системи «соціального замовлення» молодих фахівців і зворотного зв'язку між трьома сторонами процесу освіти - вищою школою, студентством і працедавцями.
    Учасники круглого столу зійшлися на тому, що підняті питання виходять за рамки окремо взятих компаній. Необхідною і обов'язковою умовою виходу з ситуації, що склалася, стало б об'єднання представників бізнесу і вищої школи для пошуку необхідного рішення. Так, виникла ідея створення «Міжкорпоративного Університету».

    Підписання угоди про співпрацю
    Офіційна церемонія підписання меморандуму про співпрацю в рамках «Міжкорпоративного Університету» відбулася в Залі Вченої ради Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Даний меморандум підписаний між Міністерством освіти і науки України, Київським національним університетом ім. Шевченка, Національним університетом «Києво-Могилянська академія», Київським національним технічним університетом «Київський політехнічний інститут» і провідними працедавцями України: МТС, «Вімм-Білль-Данн Україна», «Київська Інвестиційна Група» і «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». У рамках підписаного меморандуму компанії-учасниці «Міжкорпоративного Університету» мають намір, зокрема, надавати фінансову підтримку проекту для його успішної реалізації.

    Старт пілотного проекту
    У вересні цього року співробітники «Міжкорпоративного Університету» провели дослідження серед компаній-учасників з виявлення їх потреб щодо персоналу. Анкетування дозволило зібрати інформацію про навики, якими повинен володіти потенційний співробітник кожної компанії, і посади, на які можуть претендувати випускники «Міжкорпоративного Університету». Після аналізу отриманих даних був сформований список необхідних компетенцій для 14 посад, які необхідні компаніям і розроблена навчальна програма.
    З 9 по 20 жовтня 2009 року проходив відбір кандидатів для навчання в «Міжкорпоративному Університеті». До першої групи слухачів увійшли 14 студентів з трьох вузів-учасників проекту. Всього на адресу «Міжкорпоративного Університету» поступили 132 заявки на участь від студентів старших курсів. У результаті конкурс склав 9,4 кандидата місце.
    З жовтня по грудень 2009 року слухачі «Міжкорпоративного Університету» пройдуть 64-годинну програму навчання. У листопаді слухачі стажуватимуться в реальних робочих умовах у компаніях «Вімм-Білль-Данн Україна», «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» і МТС.

    Мережа ЗАТ «Український Мобільний Зв'язок» (МТС-Україна) охоплює більш ніж 97% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує понад 17,78 млн. абонентів. Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного й міжнародного/міжміського зв'язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п'яти континентах. Дохід за 2008 рік склав $1,662 млрд.

    МТС Україна є 100% дочірньою компанією ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (МТС), найбільшого оператора мобільного зв'язку в Росії, Центральній та Східній Європі за кількістю абонентів. Разом із дочірніми компаніями, МТС обслуговує понад 96,86 млн. абонентів. Населення 82 регіонів Росії а також Вірменії, Білорусії, України, Узбекистану и Туркменістану, де МТС та її дочірні підприємства мають ліцензії на надання послуг у стандарті GSM, складає більш ніж 230 мільйонів осіб. Із 2000 року акції ВАТ МТС котуються на Нью-Йоркській Фондовій Біржі (NYSE) під символом «MBT».

    У квітні 2009 року бренд МТС другий раз поспіль став першим російським брендом, який увійшов до числа ста лідируючих світових брендів за рейтингом BRANDZ™, опублікованому у Financial Times провідним міжнародним дослідницьким агентством Millward Brown. Додаткову інформацію про компанію можна знайти на сайті http://www.mts.ru/.

    МТС-Україна є Генеральним спонсором Національного Олімпійського Комітету України та мобільним оператором Олімпійської збірної України на Іграх XXIX Олімпіади у Пекіні. У межах партнерства МТС-Україна бере активну участь у програмах підготовки до Олімпіади членів Олімпійської збірної України та забезпечує українських спортсменів і команду вболівальників широким спектром мобільних послуг.

    Про компанію «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»

    METRO Cash & Carry, з моменту виходу на ринок України в 2003 році, відкрила 25 магазинів: чотири в Києві, два у Донецьку, Дніпропетровську, Одесі і Харкові та по одному у Львові, Луганську, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Макіївці, Маріуполі та Симферополі. METRO Cash & Carry інвестувала в економіку країни 460 млн. євро та створила близько 7 000 робочих місць.

    METRO Cash & Carry управляє 650 центрами оптової торгівлі в 29 країнах. Численність персоналу компанії перевищує 100 000 чоловік, а її продажі за минулий рік склали 33,1 млрд. євро. METRO Cash & Carry - це торговельний підрозділ METRO Group, однієї з найбільших торгових компаній в світі. В 2008 році продажі METRO Group склали 68 млрд. євро. В 2 200 магазинах компанії в 32 країнах світу працює близько 300,000 чоловік. METRO Group має в своєму складі наступні торговельні підрозділи: METRO / Makro Cash & Carry, гіпермаркети Real, Media Markt і Saturn - лідер торгівлі відео - та аудіотехнікою в Європі, а також універмаги Galeria Kaufhof. Для одержання додаткової інформації звертайтеся на сайт http://www.metrogroup.de/.

    Про компанію «Київ Інвестмент Груп»

    Київ Інвестмент Груп - один з найбільших багатопрофільних холдингів в Україні. Активи, які знаходяться в управлінні KІГ, зосереджені в нерухомості, фінансовому секторі, скляній і харчовій промисловості, фармацевтиці й рекламі. До складу Групи входять більше 100 підприємств і компаній. Загальна кількість працівників: більше 30 000 працівників.

    Про компанію «Вімм-Білль-Данн Україна»

    ВАТ «Вімм-Білль-Данн Продукти Харчування» - провідний виробник молочної продукції, соків , безалкогольних напоїв та дитячого харчування в Росії та країнах СНД. Компанію було засновано в 1992 році . На даний час до складу «Вімм-Білль-Данну» входять 36 підприємств у Росії та країнах СНД, а торгівельні філіали компанії, розташовані в 26 найбільших містах Росії та країнах СНД, обслуговують загалом 280 мільйонів споживачів. На підприємствах компанії сьогодні працює більш ніж 17 тисяч співробітників.

    В Україні «Вімм-Білль-Данн» присутній з 2000 року і сьогодні до складу українського підрозділу компанії входять 3 молочних заводи (в Києві, Харкові та Бурині (Сумська обл.) і 2 торгівельних філіали в Одесі та Львові. Наші торгові марки «Слов?яночка», «Веселий молочник», «Чудо», «Фругурт», «Рыжий Ап», NEO, «Ромол» добре відомі українським споживачам, а з 2007 року до асортименту молочних продуктів приєдналися мінеральна вода «Єсентуки» та дитяче харчування «Агуша».

    З 2002 року акції ВАТ «Вімм-Білль-Данн Продукти Харчування» розміщено на Нью-Йоркській Фондовій Біржі (NYSE: WBD). У травні 2007 року міжнародне рейтингове агентство Standard & Poor?s підтвердило рейтинг корпоративного управління 7+, що є найвищий рейтингом корпоративного управління в Росії. Додаткова інформація про компанію знаходиться на сайті: http://www.wbd.ru/

Поділитися: