Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», і компанія «МЕТРО Кеш енд Керрі Україна» оголошують про початок занять двох нових груп студентів у Міжкорпоративний Університет.
У грудні до навчання в Міжкорпоративному Університет приступили відразу дві групи слухачів, які проходять підготовку за спеціальними освітніми програмами. Група для компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» навчається за програмою «Розвиток управлінських та комунікативних навичок». Друга група освоює нову програму «Школа корпоративних продажів», розроблену на запитом «МТС Україна». До кінця грудня на замовлення компанії «Київська Інвестиційна Група» буде сформована третя група для навчання за програмою «Екологічний менеджмент».
«Новий навчальний рік охарактеризувався новими тенденціями в нашій роботі. По-перше, спостерігається значне збільшення заявок на підготовку студентів. Якщо за весь минулий рік, ми підготували всього дві групи студентів, то тільки за першу половину поточного навчального року набрали вже три. Другою тенденцією є розширення найменувань заявлених вакансій для студентів від компаній-учасниць та збільшення кількості програм підготовки. Кожна компанія висуває свої вимоги до майбутніх кандидатів і ми, звичайно ж, намагаємося врахувати їх побажання», – прокоментував Олександр Іванович Попов, керівник Міжкорпоративного Університету, кандидат економічних наук.
«Раніше через Міжкорпоративний Університет ми тільки готували і підбирали кваліфікованих співробітників з числа випускників вузів. Зараз у штаті у нас працюють три випускника. Тепер же ми розглядаємо Міжкорпоративний Університет, як інструмент для вирішення конкретних бізнес-задач. Зокрема, мова йде про посилення нашої лідерської позиції на корпоративному ринку. Нова освітня програма «Школа корпоративних продажів» спрямована на підготовку спеціалістів з продажу, які будуть займатися просуванням продуктів і послуг МТС серед корпоративних клієнтів», – відзначає Наталя Береза, директор з управління персоналом «МТС Україна».
«У рамках «Міжкорпоративного Університету» у нас пройшли практику 19 студентів, двоє з яких повністю влилися в команду і стали нашими повноцінними працівниками. У наступному році ми продовжимо працювати над проектом і змінимо схему навчання учасників, які отримають більше глибинної інформації про операційну діяльність компанії», – зазначив Михайло Завилов, директор з персоналу «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».
Відбір слухачів Міжкорпоративного Університету проходив у кілька етапів. На першому етапі представники Міжкорпоративного Університету та HR-фахівці компаній-учасниць проводили зустрічі в вузах-учасниках проекту. У поточному навчальному році у таких заходах взяли участь понад 300 студентів. На зустрічах вони дізналися про програми навчання та вимоги до прийому в Міжкорпоративний Університет. Студенти, які побажали навчатися в Міжкорпоративному Університеті, пройшли ряд вступних тестів і вирішили безліч завдань. Завершальним етапом відбору стала співбесіда, за результатами якої були сформовані групи слухачів.
Програми навчання Міжкорпоративного Університету передбачають проведення тренінгів з формування та розвитку управлінських і комунікативних навичок та стажувань у компаніях-учасницях.
Про Міжкорпоративний Університет
Міжкорпоративний Університет – це перший в Україні національний партнерський проект у галузі освіти, який має на меті інтеграцію унікальних практичних знань і досвіду компаній у процес підготовки майбутніх фахівців.
Учасниками Міжкорпоративного Університету є найбільші роботодавці Україні: «МТС Україна», «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», «Київська Інвестиційна Група» і «Вімм-Білль-Данн Україна»; провідні вищі навчальні заклади: Київський національний університет ім. Т.Шевченка, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» і Національний університет «Києво-Могилянська академія». Проект здійснюється за підтримки Міністерства освіти і науки України.
Партнером з оцінки особистісних здібностей і талантів студентів є компанія TZ-Partners: http://tz-partners.com.ua/
У листопаді 2010 року Міжкорпоративний Університет посів перше місце у Другому Національному конкурсі бізнес-кейсів з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Українські та міжнародні експерти з питань розвитку КСВ визнали Міжкорпоративний Університет кращим соціальним проектом України.
Більш докладну інформацію про Міжкорпоративний Університет можна отримати за посиланням: http://company.mts.com.ua/rus/icu.php