Новини освіти

МТС допомагає готувати викладачів вузів

  • 04.07.2011

    Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», поділилася досвідом і знаннями для розробки методики викладання нової дисципліни «Корпоративна соціальна відповідальність», рекомендованої для включення до навчальних планів вузів Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.  

    У той час як в українських вузах проходить вступна кампанія, для викладачів відкрився літній інститут Української Асоціації розвитку менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО). Однією з цілей його створення стала розробка методики навчання нової дисципліни «Корпоративна соціальна відповідальність». Основні цілі методики – сформувати у студентів базові знання з теорії та практики корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), ознайомити із загальними закономірностями взаємодії бізнесу і суспільства та основами управління організаціями на базі принципів КСВ.  

    МТС поділилася своїм досвідом ведення соціально відповідального бізнесу, розповівши про бачення цього напрямку і його безпосереднього впливу на бізнес. Особливий інтерес слухачів викликали практичні приклади соціальних проектів МТС у сфері освіти та медицини, такі як «Професіонали майбутнього», «Мобільний інтернет від МТС в школи», «Міжкорпоративний університет», «Мобільна медицина» та ін. 

    «Корпоративна соціальна відповідальність – це властивість бізнесу, яка важлива для суспільства, але вона не менш важлива і для самого бізнесу, репутації компанії на ринку і, як наслідок, її комерційної успішності. Тому ми в МТС зацікавлені в тому, щоб молоді фахівці, які в недалекому майбутньому прийдуть до нас у компанію, мали навички та професійні компетенції, які відповідають вимогам сучасного бізнесу», – зазначила Вікторія Рубан, начальник відділу зв'язків з громадськістю «МТС Україна».  

    Методика викладання дисципліни «Корпоративна соціальна відповідальність» розроблена УАРМБО за дорученням Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України і рекомендована для включення до навчальних планів підготовки фахівців. Для викладачів вивчення нової дисципліни проходить в рамках підвищення кваліфікації. 

    «Корпоративна соціальна відповідальність» – нова дисципліна, програма якої вперше в історії академічної спільноти створена за безпосередньої участі представників бізнесу. Життєздатність цієї дисципліни забезпечується участю фахівців-практиків у процесах викладання та удосконалення навчальних програм», – зазначила Ніна Миколаївна Ушакова, голова ради Української Асоціації розвитку менеджменту та бізнес-освіти.

Поділитися: