Новини технологій

МТС приєднується до цифрового майбутнього Vodafone

  • 22.06.2010

    Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», взяла участь у щорічному Бренд-форумі для партнерських ринків Vodafone (Partner Markets Brand Forum).

    Серед питань Бренд-форуму, що пройшов у Лондоні, особлива увага приділялась напрямку Digital is the Future (Цифрове майбутнє). Ця тенденція відображає сучасний розвиток цифрових технологій і місце людини в них.

    «Віртуальне співтовариство зростає вражаючими темпами. Наприклад, якби мережа Facebook була країною, вона б зайняла третє в світі місце за населенням – після Китаю й Індії. Цілком очевидно, що тенденція «цифровізації» суспільства націлює нас на активну роботу в інтернет-середовищі, використання переваги миттєвого обслуговування клієнтів за допомогою інтернету в режимі он-лайн. Просування бренду в цифровому світі визначається споживчим досвідом – адже люди активно діляться в мережі своїми враженнями. Тому ми активно, в рамках партнерських проектів з Vodafone, працюємо за напрямками, що віртуально об'єднують абонентів. Люди мають відчувати себе як вдома в будь-якій країні й користуватися послугами на основі єдиних технологій – за сервісом, тарифами, логікою налаштувань послуг», – говорить Іван Гріга, начальник департаменту маркетингових комунікацій «МТС Україна».

    МТС уклала ексклюзивне стратегічне неакціонерне партнерство з компанією Vodafone у жовтні 2008 р. Ця угода направлена на розширення маркетингових та технологічних можливостей обох компаній. Чотирилітня угода про партнерство поширюється на територію Росії, України, Узбекистану, Туркменістану й Вірменії.

    Група Vodafone підписала партнерські угоди з операторами мобільного зв'язку більш ніж 40 країн. Відповідно до цих угод, Vodafone і його оператори-партнери співробітничають в маркетингу глобальних продуктів та послуг з різними рівнями асоціації бренду.

Поділитися: