Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (NYSE: MВT), запускає центр обслуговування абонентів на своєму інтернет-порталі.
Система онлайн-підтримки абонентів на сайті «МТС Україна» запроваджена в рамках програми якості «МТС Україна». Інноваційна новинка на основі веб-чат технологій робить компанію ще більш відкритою для клієнтів. Тепер абоненти можуть вирішувати свої питання, отримуючи відповіді на запитання в режимі он-лайн від співробітників центру обслуговування абонентів «МТС Україна».
Для того, щоб скористатися On-line центром обслуговування, абоненту слід зайти на сайт компанії, вибрати розділ «Сервіс та підтримка», з якого можна перейти на сторінку центру, клікнувши по відповідному банеру зліва. Потім необхідно вибрати тематику звернення, ввести своє ім'я чи логін і поставити перше запитання. Далі відкривається вікно чату, в якому буде йти листування. У вікні чату відображається, з яким із операторів центру обслуговування абонент спілкується.
Після завершення чату абоненту надається можливість оцінити якість обслуговування.