Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», оголошує про запуск нової системи дистанційного навчання співробітників call-центрів, яка покликана підвищити ефективність обслуговування абонентів по телефону.
Система дистанційного навчання співробітників call-центрів «МТС Україна» є авторською і розроблена експертами з навчання компанії. Вона включає курси з налаштування сервісів і послуг оператора, роботи з внутрішніми програмами і базами даних, розвитку комунікативних навиків, продажів й утримання клієнтів тощо. Дані курси є інтерактивним презентаційним матеріалом, який супроводжується фотографіями, відео і аудіороликами, демонстраціями роботи і налаштування всіх послуг оператора, живими прикладами спілкування з клієнтами тощо.
У навчальних курсах розглянуті основні принципи обслуговування клієнтів, засвоєння яких забезпечує високий рівень обслуговування абонентів. За оцінками експертів з навчання «МТС Україна», дистанційні курси підвищують ефективність обслуговування абонентів на 10%.
«Результати будь-якого бізнесу залежать від професіоналізму співробітників. Причому професіоналізм персоналу необхідно підвищувати постійно, оскільки умови, у яких працює компанія, змінюються. Підвищення професіоналізму залежить від системи корпоративного навчання. Наскільки якісно побудовано в компанії навчання, таким, в принципі, і буде зростання бізнес результатів компанії. Створюючи програми навчання, ми використовуємо всю свою іноваційність і високотехнологічність, роблячи програми зручнішими. Наші дистанційні курси є прикладом того, як завдяки якісному навчанню співробітників можна підвищити ефективність обслуговування клієнтів», – коментує Наталія Береза, директор з управління персоналом «МТС Україна».
Завдяки подібному формату навчання, співробітники «МТС Україна» можуть у зручний для себе час пройти учбові курси з усіх напрямів, які необхідні їм у роботі. Існуючі співробітники call-центрів проходять дистанційне навчання, використовуючи внутрішній інформаційний портал, за допомогою якого можна пройти будь-який учбовий курс, протестувати рівень отриманих знань і залишити зворотний зв'язок для експертів з навчання.
Співробітники, які влаштовуються в call-центри «МТС Україна», також можуть проходить дистанційне навчання. За допомогою зовнішньої web-сторінки кандидати можуть прослуховувати лекції з різних тематик, у зручний для себе час і в зручному місці. Подібна схема навчання дозволяє скоротити час на навчання нових співробітників на 25%, зберігаючи при цьому високу якість підготовки.
Найпопулярнішими курсами дистанційного навчання у співробітників на даний момент є такі: «Ввічливість – якість успіху і професіоналізму», «Стрес-менеджмент» і навчальні діалоги, що імітують спілкування з реальним абонентом.