Новини технологій

МТС створить для абонентів електронну базу знань

  • 22.12.2010

    Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», оголошує про початок збору побажань абонентів для створення електронної бази знань на основі системи дистанційного навчання, що допомагає в налаштуванні сервісів оператора. 

    Раніше МТС повідомляла про запуск системи дистанційного навчання абонентів, яка стала першим кроком компанії у бік створення електронної бази знань. Зараз експерти МТС працюють над розширенням можливостей цієї системи і мають намір залучити до роботи і самих абонентів. Для цього абонентам МТС пропонується висловити свої побажання щодо вдосконалення сервісу, заповнивши анкету на сайті компанії: http://www.mts.com.ua/ukr/cource.php. Заповнення анкети займає не більше хвилини. 

    Отримана від абонентів інформація допоможе поліпшити існуючі курси, а також допоможе в розробці нових напрямків системи дистанційного навчання. Пізніше оператор планує розширити функціонал системи до рівня повноцінної бази знань Wiki. У чистому вигляді ця технологія дозволяє клієнтам редагувати і додавати певну інформацію в режимі онлайн. За такою технологією працює, наприклад, всесвітньо відома «Вікіпедія». 

    «На думку світових експертів у майбутньому, крім традиційних дзвінків до контакт-центру або звернення в магазин, обслуговування клієнтів буде відбуватися також через самостворювані бази знань, які абоненти будуть наповнювати своїм клієнтським досвідом. Дотримуючись даного тренду, ми хочемо дати можливість кожному абоненту брати участь у розробці курсів системи дистанційного навчання. Брати участь не тільки в якості коментатора, а й навіть у якості автора курсів», - відзначає Костянтин Воробйов, начальник департаменту операційних технологій «МТС Україна».

    Про систему дистанційного навчання абонентів

    Це розміщений на сайті МТС комплекс інтерактивних інструкцій з зображеннями, демонстраціями і живими прикладами налаштувань послуг МТС. Завдяки цій системі, абонент може самостійно, у зручній для себе обстановці і в будь-який час пройти курс навчання і стати справжнім професіоналом у сфері телеком-технологій. 

    Система дистанційного навчання сприяє розширенню знань про особливості налаштування сервісів МТС на комп'ютерах під управлінням найбільш популярних сьогодні операційних систем – Linux, Windows і Mac OS. З її допомогою також можна придбати навички налаштувань інтернет-доступу, використовуючи для цього телефон або модем «МТС Коннект». 

    Детальну інформацію про налаштування послуг МТС можна отримати за номером 111 (безкоштовно для абонентів МТС) або 0442400000 (вартість дзвінка відповідно до умов тарифного плану). Для проходження курсу достатньо зайти на сайт МТС (http://www.mts.com.ua/), перейти до необхідної послуги і в блоці «Установки» вибрати і завантажити відповідний курс навчання. 

    Про технологію Wiki

    Wiki – веб-сайт, структуру і вміст якого користувачі можуть спільно змінювати за допомогою інструментів, що надаються самим сайтом. Найвідоміший Wiki-сайт – «Вікіпедія». Вперше термін Wiki для опису веб-сайту був використаний у 1995 році Уордом Каннінгемом, розробником першої Wiki-системи WikiWikiWeb, який запозичив слово з гавайської мови, що означає «швидкий». Пізніше для цього слова був придуманий англійська бекронім What I Know Is. 

    Wiki чудово підходить для розробки документації, регламентів, створення довідників, баз знань та ін На хвилі популярності «Вікіпедії» з'явилося і безліч не зовсім звичайних додатків – від роботи з різноманітними типами документів до спільного складання карти розеток в аеропортах і універсального каталогу товарів.

Поділитися: