Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», повідомляє про приєднання до освітнього проекту для молоді – ICT event.
У конференції ICT event, що пройшла в Одеській національній академії зв'язку ім. О.С. Попова, взяв участь Олег Балабан, начальник департаменту маркетингу конвергентних послуг «МТС Україна». Він розповів студентам про конвергенцію в МТС, послуги майбутнього, широкосмуговий доступ та ключові елементи маркетингової стратегії сучасного оператора зв'язку.
Головна ідея доповіді – проста ідентифікаційна карта (аналог СІМ-карти) стає єдиним ключем з паролем доступу до всіх послуг. Таких, як інтернет, мобільна та фіксована телефонія, передача даних, телебачення, платежі, грошові перекази, конвергентні сервіси та інше.
Стосовно конвергенції – вона не є технологією, її не можна назвати сервісом, або послугою. Скоріше це ідея, тенденція процес, або бізнес-підхід до обслуговування клієнта. Конвергенція об'єднує «під одним дахом» популярні сервіси оператора. Це й голосова телефонія – дротова та мобільна; IP-телефонія (через мережі передачі даних); передача тексту (SMS, e-mail, IM, факс); веб-браузинг; мультимедіа (відео, ТБ, радіо, музика на вимогу (MOD), аудіо/відеопідкастинг); інтернет-сервіси (соціальні мережі, чати, форуми і т.п.); нарешті – сервіси глобального позиціонування (GPS, aGPS).
Придбавши все це одним пакетом, споживач виграє і за ціною, за обслуговування. Наприклад, клієнти МТС отримують єдиний рахунок, єдину знижку, особистого менеджера з продажу, єдиний центр обслуговування та – бонуси.
Олег торкнувся й послуг майбутнього – мобільних платежів. Наприклад, послуга MCommerce відкриє абонентам можливості управління своїм банківським рахунком за допомогою мобільного телефону, здійснювати платежі зі свого рахунку на мобільному телефоні на користь третіх осіб, робити грошові перекази між фізичними особами.
Крім цього, Олег Балабан порушив питання розвитку послуг широкосмугового доступу (ШСД). Під послугами ШПД у світовій практиці, як правило, маються на увазі пакети triple play. Основні послуги, які будуть активно розвиватися в приватному сегменті: високошвидкісний доступ в Інтернет; кабельне цифрове телебачення – IPTV; відео за запитом (Video on Demand); телефонія по IP (VoIP).
На сьогоднішній день проникнення ШПД в Україні становить лише 11%. У той же час у європейських країнах цей показник наближається до 70%. Наприклад, в Естонії проникнення ШПД становить 75%, Франції та Бельгії – 70%, Швеції – 69%, Фінляндії – 67%.
Конвергенція (лат. convergo – «зближувати») в телекомунікація – процес зближення кількох продуктів або технологій. Як результат – народження нових пристроїв, послуг, сервісів, які раніше не були сумісні. Це надає або нові можливості, або більш вигідні умови використання (економічність, якість, зручність використання). Класичний приклад конвергенції в телекомунікаціях – послуга «прямих номерів» у мобільного оператора.
«ICT event» – освітній проект міжнародної організації AIESEC при підтримці Одеської національної академії зв’язку ім. О.С. Попова, мета якого полягає у створенні загального форуму для компаній сфери інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) задля ознайомлення майбутніх спеціалістів зі своєю діяльністю та підкреслення практичних навичок, необхідних для працевлаштування. В рамках події студентам запропоновані концепції для додаткового професійного й соціального саморозвитку, проведені семінари на теми інновацій та підприємництва у сфері ІКТ. Проект також передбачає надання інформації для отримання міжнародного досвіду та фахової практики через інтернаціональні компанії та стажування для студентів.