Новини технологій

МТС підбила підсумки півріччя на ринку контента

  • 03.08.2011

    Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», оголосила результати роботи на ринку мобільного контенту в першій половині 2011 року.

    У першому півріччі 2011 року МТС розширила спектр контент-послуг, що надаються абонентам оператора як під власним брендом, так і під брендами партнерів компанії. Компанія склала рейтинг найбільш успішних контент-провайдерів за даний період.

    Рейтинг контент-провайдерів

    Рейтинг ТОП-10 контент-провайдерів партнерів МТС за підсумками першого півріччя 2011 року складено, виходячи з розмірів доходу провайдерів від надання контент-послуг під власними торговими марками:

    1. ООО «АйФРі Україна»
    2. ООО «Нікіта Мобайл»
    3. ООО «СМС Онлайн»
    4. ООО «ВІА Телепорт»
    5. ООО «Нові Медіа Проекти»
    6. ООО «ІММО»
    7. ООО «ВЕС Медіа»
    8. ООО «Євроінформ»
    9. ООО «Іріком» 
    10. ООО «Діалог»

    Популярні брендовані контент-послуги та акції «МТС Україна» у першій половині 2011 року:

    Акція «Мультфеєрія» (з 7 січня по 2 лютого 2011 року) для абонентів, у яких активована послуга «МТС Клік». Щоб взяти участь, необхідно було відповідати на питання, вибираючи правильну відповідь із запропонованих варіантів у меню сервісу. Переможці отримали нетбуки, мобільні телефони Samsung, а також ігрову консоль Sony PlayStation.

    Учасниками акції «Зимові гонки на GOOD'OK» стали абоненти МТС, які в період з 17 січня по 20 лютого замовляли мелодії GOOD'OK на свій номер. Таким чином можна було стати володарем одного з п'ять ноутбуків MacBook Air.

    Популярна безкоштовна онлайн-гра «Світ Тіней» про одвічне протистояння Світла і Темряви з'явилася на порталі WAP.MTS.COM.UA 18 січня. Завдяки цікавому і одночасно простому геймплею, а також неперевершеною графіку, інноваційна гра всього за рік існування зібрала під свої прапори майже 2,5 мільйони гравців по всьому світу.

    Протягом двох тижнів, з 7 до 21 лютого, відвідувачі мобільного порталу WAP.MTS.COM.UA могли взяти участь в акції «Подарунки до Дня закоханих». Для цього було необхідно завантажити безкоштовні love-хіти з порталу або ж шукати й натискати на спеціальний акційний банер. За кожну дію нараховувалися бали-валентинки. Переможці отримали смартфон та ноутбуки Samsung; призери - електронні книги, МР3-плеєри та поповнення рахунку.

    У лютому 2011 року всі абоненти МТС могли взяти участь у грі «Love-Манія» на соціально-ігровому порталі GAMEon. Потрібно було обмінюватися віртуальними «валентинками» з іншими геймерами мережі GAMEon, накопичуючи «серцебиття». Переможцям вручалися мобільні телефони та DVD-плеєри Samsung.

    «Дитина під наглядом»: 10 березня 2011 була запущена мобільна та інтернет-версія послуги «Дитина під наглядом». З їх допомогою користувачі цієї послуги можуть дізнаватися приблизне місце розташування шуканого абонента як з мобільного телефону (wap.poisk.mts.com.ua) так і з комп`ютера (www.poisk.mts.com.ua). Результати пошуку виводяться на інтерактивну карту.

    «ХІТ У ПОДАРУНОК» з 1 березня 2011 року до 8 березня 2011 року. Спеціально до 8 Березня на порталі WAP.MTS.COM.UA і «Музичному центрі 444» абоненти могли знайти найкращі поздоровлення для своїх коханих жінок. Надіслати на телефон яскраві листівки - у вигляді WAP-посилання, MMS-листівки або доставити на електронну адресу; зробити ексклюзивні музичні поздоровлення або замовити листівки з кращими піснями улюблених виконавців. А на порталі MUZON.UA подарунки жінкам можна було зробити, завантаживши яку акційну композицію.

    GOOD'OK у подарунок. З 1 по 31 березня абоненти МТС зі встановленою на SIM-картці послугою «МТС Клік» безкоштовно отримували на свій телефон один з весняних музичних хітів. Замовивши за допомогою послуги «МТС Клік» мелодію або жарт замість гудка на свій мобільний телефон, абонент протягом тижня гарантовано отримав у подарунок хітову мелодію GOOD'OK.

    1 квітня у розділі «Ігровий Клуб» WAP-порталу МТС з'явилися відразу три хітові гри: безсмертна «WORMS 2: АРМАГЕДДОН», трилогія «Сутінки. Сага. 3 в 1» і гангстерські розбірки «ЦЕ – МАФІЯ».

    2 травня на мобільному порталі WAP.MTS.COM.UA стартувала акція «Жаркий сезон на MUZon», в якій абоненти МТС можуть виграти плеєри iPod shuffle. Акція триватиме з 2 травня по 4 вересня 2011 року включно. Абоненту необхідно завантажити мінімум 5 музичних треків з більш, ніж 10 000 МР3-хітів, представлених в розділі MUZon на порталі WAP.MTS.COM.UA. Переможець визначається кожного тижня серед усіх учасників акції. Всього ж за весь «Жаркий сезон на MUZon» буде розіграно 18 iPod'ов.

    З 13 травня по 8 червня абоненти МТС зі встановленою і активованою на SIM-картці послугою «МТС Клік» могли стати власниками медіацентрів ASUS, взявши участь в акції «Весела сімейка». Акція проходила в чотири етапи, за підсумками кожного з них троє учасників, які набрали за відповіді на питання більше 100 балів, стали власниками медіацентрів ASUS O! Play HDP-R1.

    З 1 червня можна завантажити додаток «TV Box», що дозволяє перетворити мобільний телефон в телевізор: переглядати більше 40 каналів. Додаток доступний для скачування по прямим посиланням WAP.MTS.COM.UA/TVBOX через браузер мобільного телефону. Доступ до перегляду найпопулярніших українських каналів не оплачується, абоненти платять тільки за використаний WAP або WEB трафік відповідно до своєї тарифної моделі.

Поділитися: