Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», оголосила результати роботи на ринку мобільного контенту в першій половині 2011 року.
У першому півріччі 2011 року МТС розширила спектр контент-послуг, що надаються абонентам оператора як під власним брендом, так і під брендами партнерів компанії. Компанія склала рейтинг найбільш успішних контент-провайдерів за даний період.
Рейтинг контент-провайдерів
Рейтинг ТОП-10 контент-провайдерів партнерів МТС за підсумками першого півріччя 2011 року складено, виходячи з розмірів доходу провайдерів від надання контент-послуг під власними торговими марками:
- ООО «АйФРі Україна»
- ООО «Нікіта Мобайл»
- ООО «СМС Онлайн»
- ООО «ВІА Телепорт»
- ООО «Нові Медіа Проекти»
- ООО «ІММО»
- ООО «ВЕС Медіа»
- ООО «Євроінформ»
- ООО «Іріком»
- ООО «Діалог»
Популярні брендовані контент-послуги та акції «МТС Україна» у першій половині 2011 року:
Акція «Мультфеєрія» (з 7 січня по 2 лютого 2011 року) для абонентів, у яких активована послуга «МТС Клік». Щоб взяти участь, необхідно було відповідати на питання, вибираючи правильну відповідь із запропонованих варіантів у меню сервісу. Переможці отримали нетбуки, мобільні телефони Samsung, а також ігрову консоль Sony PlayStation.
Учасниками акції «Зимові гонки на GOOD'OK» стали абоненти МТС, які в період з 17 січня по 20 лютого замовляли мелодії GOOD'OK на свій номер. Таким чином можна було стати володарем одного з п'ять ноутбуків MacBook Air.
Популярна безкоштовна онлайн-гра «Світ Тіней» про одвічне протистояння Світла і Темряви з'явилася на порталі WAP.MTS.COM.UA 18 січня. Завдяки цікавому і одночасно простому геймплею, а також неперевершеною графіку, інноваційна гра всього за рік існування зібрала під свої прапори майже 2,5 мільйони гравців по всьому світу.
Протягом двох тижнів, з 7 до 21 лютого, відвідувачі мобільного порталу WAP.MTS.COM.UA могли взяти участь в акції «Подарунки до Дня закоханих». Для цього було необхідно завантажити безкоштовні love-хіти з порталу або ж шукати й натискати на спеціальний акційний банер. За кожну дію нараховувалися бали-валентинки. Переможці отримали смартфон та ноутбуки Samsung; призери - електронні книги, МР3-плеєри та поповнення рахунку.
У лютому 2011 року всі абоненти МТС могли взяти участь у грі «Love-Манія» на соціально-ігровому порталі GAMEon. Потрібно було обмінюватися віртуальними «валентинками» з іншими геймерами мережі GAMEon, накопичуючи «серцебиття». Переможцям вручалися мобільні телефони та DVD-плеєри Samsung.
«Дитина під наглядом»: 10 березня 2011 була запущена мобільна та інтернет-версія послуги «Дитина під наглядом». З їх допомогою користувачі цієї послуги можуть дізнаватися приблизне місце розташування шуканого абонента як з мобільного телефону (wap.poisk.mts.com.ua) так і з комп`ютера (www.poisk.mts.com.ua). Результати пошуку виводяться на інтерактивну карту.
«ХІТ У ПОДАРУНОК» – з 1 березня 2011 року до 8 березня 2011 року. Спеціально до 8 Березня на порталі WAP.MTS.COM.UA і «Музичному центрі 444» абоненти могли знайти найкращі поздоровлення для своїх коханих жінок. Надіслати на телефон яскраві листівки - у вигляді WAP-посилання, MMS-листівки або доставити на електронну адресу; зробити ексклюзивні музичні поздоровлення або замовити листівки з кращими піснями улюблених виконавців. А на порталі MUZON.UA подарунки жінкам можна було зробити, завантаживши яку акційну композицію.
GOOD'OK у подарунок. З 1 по 31 березня абоненти МТС зі встановленою на SIM-картці послугою «МТС Клік» безкоштовно отримували на свій телефон один з весняних музичних хітів. Замовивши за допомогою послуги «МТС Клік» мелодію або жарт замість гудка на свій мобільний телефон, абонент протягом тижня гарантовано отримав у подарунок хітову мелодію GOOD'OK.
1 квітня у розділі «Ігровий Клуб» WAP-порталу МТС з'явилися відразу три хітові гри: безсмертна «WORMS 2: АРМАГЕДДОН», трилогія «Сутінки. Сага. 3 в 1» і гангстерські розбірки «ЦЕ – МАФІЯ».
2 травня на мобільному порталі WAP.MTS.COM.UA стартувала акція «Жаркий сезон на MUZon», в якій абоненти МТС можуть виграти плеєри iPod shuffle. Акція триватиме з 2 травня по 4 вересня 2011 року включно. Абоненту необхідно завантажити мінімум 5 музичних треків з більш, ніж 10 000 МР3-хітів, представлених в розділі MUZon на порталі WAP.MTS.COM.UA. Переможець визначається кожного тижня серед усіх учасників акції. Всього ж за весь «Жаркий сезон на MUZon» буде розіграно 18 iPod'ов.
З 13 травня по 8 червня абоненти МТС зі встановленою і активованою на SIM-картці послугою «МТС Клік» могли стати власниками медіацентрів ASUS, взявши участь в акції «Весела сімейка». Акція проходила в чотири етапи, за підсумками кожного з них троє учасників, які набрали за відповіді на питання більше 100 балів, стали власниками медіацентрів ASUS O! Play HDP-R1.
З 1 червня можна завантажити додаток «TV Box», що дозволяє перетворити мобільний телефон в телевізор: переглядати більше 40 каналів. Додаток доступний для скачування по прямим посиланням WAP.MTS.COM.UA/TVBOX через браузер мобільного телефону. Доступ до перегляду найпопулярніших українських каналів не оплачується, абоненти платять тільки за використаний WAP або WEB трафік відповідно до своєї тарифної моделі.