Три мільярди годин на тиждень – саме стільки часу витрачає людство на комп'ютерні ігри, підрахували американські експерти і знайшли в цьому плюс: електронні розваги можна використовувати з користю. Навіть у деяких підрозділах армії США солдатів заохочують грати у «стрілялки», адже вони навчають стратегічно мислити. Гейміфікація або корисні комп'ютерні ігри поступово входять в усі сфери життя – у бізнес, промисловість і навіть в освіту, яка сьогодні найбільше потребує 100-відсоткового впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.
Сергій Жуков, директор програми World Ahead корпорації Intel в Росії
Есть различные модные слова – «геймификация», перевернутое образование, смешанное образование. ИКТ дает новый инструмент, когда каждый ученик может получить свои траектории. Эти технологии при наличии необходимой техники и программного обеспечения, комплекта цифрового, они позволяют применять персонализированное обучение
Сергій Жуков займається впровадженням айті-технологій в навчальних закладах Росії. До Києва - на міжнародний форум «Нові горизонти інформаційно-комунікаційних технологій в освіті» приїхав розказати про свої досягнення, а також ознайомитися з українським десятирічним досвідомосвітніх ініціатив Intel.
Тетяна Нанаєва, директор освітніх програм Intel в Україні
За цей час ми запровадили три програми, один проект, підготовлено 300 тисяч вчителів вже є програми для вчителів, для директорів, для учнів і це програми по розвитку талантів, пошуку і відновленню талантів»
Одна з таких програм для вчителів, розроблена корпорацією Intel, – «Навчання для майбутнього». Вона демонструє, як комп'ютер допомагає дітям опановувати не лише точні дисципліни, а й гуманітарні – історію чи літературу.
Приміром, вивчаючи роман Жюля Верна «Діти капітана Гранта», школярі можуть пройти цікавий комп'ютерний квест: відшукати на карті Google усі точки, через які пролягала подорож героїв у пошуках батька.
Тетяна Нанаєва, директор освітніх програм Intel в Україні
В них було багато рішень, вони працювали разом ,вони працювали з текстом, вивчаючи текст і вони працювали з технологіями, вони працювали в співробітництві один з одним і це було цікаво, дітям цікаво – це зовсім інший підхід до вивчення літератури
Окрема програма для школярів – «Шлях до успіху» - складається із трьох блоків, розрахованих на дітей певного віку. Приміром, 5-8 класи можуть вивчати різні предмети, моделюючи комп'ютерні соціальні проекти – створення парків, подорожування, дослідження проблем довкілля. Старшим учням спеціальні вправи допоможуть обрати майбутню професію. Для випускників є курс підприємницької діяльності.
Роберт Фогель, головний архітектор освіти програми World Ahead корпорації Intel
Ці технології посилюють потенціал учителів у процесі навчання. А в дітей з’являється така мотивація як веселощі, адже у грі приємніше навчатися.
На Форумі педагогам не лише представили навчальні програми, а й показали, що сьогодні IT-галузь може запропонувати освітній сфері.
Тетяна Нанаєва, директор освітніх програм Intel в Україні
Ми розуміємо, що не можна використати просто звичайний комп'ютер для освіти. Він має бути під лаштований під освіту, тому там є програмне забезпечення для управління класом, там є програмне забезпечення для досліджень дітей, там є електронний мікроскоп, там багато чого є для того, щоб діти були дослідниками і використовували ефективно інформаційні технології.
За навчальними програмами, які представила корпорація Intel, в Україні вже працюють 300 тисяч освітян, їх підтримує Міністерство освіти. Звичайно, проблеми є, кажуть спеціалісти, і в першу чергу – із фінансуванням. Але так само є й різні шляхи їх розв’язання – субсидії, спеціальні фонди, соціальні програми. Важливо у суспільстві сформувати розуміння того, що освіта має йти в ногу з часом.
Джерело: intellect-ua.info