На Громадянському форумі, що відбувся 18 вересня у Київській міській державній адміністрації, її Голова Олександр Павлович Попов оголосив, що найближчим часом буде заслухано проект Програми «Столичний стандарт освіти». Цей документ схвалений освітянами міста на багатьох громадських і офіційних зустрічах. Одним із аспектів цього документу – проект щодо створення єдиного інформаційно-освітнього простору столиці. Його реалізація передбачає проведення навчання освітян усіх ланок за різнорівневими програмами та планами. Так із початком навчального року відбулась нарада-тренінг для директорів науково-методичних центрів районних управлінь освіти.
26 вересня розпочались дводенні семінари-тренінги для директорів ЗНЗ м. Києва, які беруть участь у пілотному етапі проекту щодо створення єдиного інформаційно-освітнього простору столиці «Освітній простір Києва». Директори ЗНЗ Голосіївського, Дарницького, Дніпровського та Печерського районів працювали з шаблоном програми інформатизації навчального закладу, ознайомились із сучасними інструментами для ефективної організації навчально-виховного процесу, познайомились з ресурсами Інтел, які пропонуються вчителям усіх предметів для впровадження та удосконалення формуючого оцінювання, створення методичних матеріалів тощо. Переглянуті сервіси Веб2.0 викликали бажання у адміністраторів створити свої особисті блоги та сайти навчальних закладів.
Команда тренерів- наукових співробітників НДЛ інформатизації освіти під керівництвом проректора з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка Н.В. Морзе, і учасники семінару-тренінгу відзначають готовність адміністраторів освіти сприймати нові знання, підвищувати ефективність діяльності педагогічних колективів, інтегруючи ІКТ в роботу кожного педагога.
Велике значення для роботи мали безперебійна робота техніки, доброзичлива атмосфера та високий рівень організації заходу, створені педагогічним колективом Технологічного ліцею (директор Кіньков Ю.Г.), на базі якого проходив семінар.
Від організаторів
С.Василенко