До голосування за найкращий проект конкурсу «Успішний проект 2010» залучилися понад сотні представників освітянської спільноти – вчителі вищої категорії, вчителі І та ІІ категорії, вчителі-методисти та спеціалісти. Переважна більшість освітян має значний стаж педагогічної роботи.
Як і очікувалось, більш активно віддавали свої голоси особи жіночої статі, яких налічувалось біля 70 відсотків.
Діаграма участі у голосуванні за кваліфікаційною категорією
Всі народні експерти мають власний досвід використання ІКТ, активно використовують метод проектів у своїй педагогічній діяльності (близько 80%).
Розподілення народних експертів-педагогів за стажем педагогічної діяльності
Приємно вразив той факт, що серед тих що проголосували, були представники усіх вікових категорій.
За регіонами Украіни найбільшу активність виявили жителі Запорізької області - більше 20% з усіх голосів.
Діаграма активності за регіонами України
У ході голосування віддані кількість голосів за проекти розподілилися таким чином
Кращий проект - "Ми і наше довкілля" - обраний за актуальну тематику проекту, практичну спрямованість, велику мотивацію для навчання і опанування нового.
За враженнями народних експертів "В проекті присутнє співробітництво школярів між собою, з дорослими, в межах гімназії, школи, так і з однолітками міста, області, з дорослими, з різними громадськими організаціями."
В проекті-переможці даної категорії експерти відмітили актуальність, вдалий зв"язок різних шкільних предметів, наочність роботи, ясна і доступна структура діяльності.
Серед характеристик кращих блогів експерти відмітили такі: послідовність у веденні блогу, присвяченого визначеній темі, актуальність тематики.
В проекті-переможці користувачам сподобалась методика навчання за допомогою казкового героя, можливість детального знайомства з можливостями сервісу Blogger від Google, за допомогою якого вже можна отримати особистий блог, ергономічний та простий у користуванні.
За відгуками експертів "Під час перегляду уроку, глядач вчиться засобам оформлення готового блогу, включенню його до реєстру пошукових систем, наповненню інформацією, редагуванню, а також вчиться додавати ґаджети".
Загалом освітянська спільнота дуже позитивно оцінила умови проведення конкурсу, більше половини респондентів поставили "відмінно" за організацію проекту.
Статистика оцінювання проведення конкурсу "Успішний проект 2010"
5 балів |
4 бали |
3 бали |
2 бали |
1 бал |
Організація конкурсу загалом | ||||
52% |
26% |
3% |
2% |
0% |
Реєстрація робіт на сайті | ||||
50% |
20% |
8% |
4% |
1% |
Проведення публічного обговорення | ||||
51% |
22% |
6% |
2% |
1% |
Розміщення опису та матеріалів проектів на Вікі | ||||
55% |
19% |
6% |
1% |
1% |
Координація роботи з боку дирекції програми | ||||
56% |
18% |
4% |
3% |
1% |
На питання "Чи потрібно проводити вебінари з питань організації та (чи) участі у конкурсі в 2011 році?" позитивно відповіли 65% участників.
Крім позитивних емоцій і добрих вражень участники поставили свої зауваження до організаторів конкурсу:
- "Бажано поширити інформацію про Конкурс у ЗМІ"
- "Спростити процедуру реєстрації , зробити конкурсні роботи відкритими шляхом їх розміщення на ВІКІ та чітко прописати всі умови та терміни"
- "Доцільно було б кращі проекти надрукувати у фахових журналах, газетах."
- "Може б зробити інтернет-конференцію по цьому конкурсу. Бо в кожній номінації є цікаві методичні і практичні наробки."