5-6 травня відбулось перше засідання журі конкурсу. Більша частина часу члени журі присвятили організаційним питанням своєї роботи згідно до вимог Положення конкурсу. Зокрема, обговорювались питання допуску поданих проектів до участі в конкурсі, критерії оцінювання конкурсних робіт, регламент роботи журі, поділ конкурсних робіт в номінаціях "Кращий навчальний проект" та "Кращий виховний проект" на групи тощо. Також були обрані голова журі, замісники та секретар.
В процесі роботи відбувались жваві дискусії. Кілька конкурсних робіт було не допущено до участі. Більш докладну інформацію про рішення першого засідання журі Ви зможете прочитати на наступному тижні на сторінці Рішення журі та протоколи засідань
Під час очного засідання члени журі вирішили провести для учасників конкурсу 4 міні-тренінги, які допоможуть вчителям застововувати проектну технологію в рамках уроку використовуючи Інтернет-сервіси другого покоління (Web 2.0.) Міні тренінги будуть проведені в певній логічній послідовності як окремі етапи навчання. Учасники можуть обрати всі міні-тренінги або лише окремий(і) виходячи із власних інтересів. Найближчим часом на сторінці Міні-тренінги для учасників Конкурсу буде опубліковано описи всіх міні-тренінгів та карта навчання. Сподіваємось, це полегшить вибір, адже кожний з курсів по-своєму цікавий та корисний. Навчання не є обов'язковим. Кожен має право вибрати один міні-тренінг, кілька (або всі), чи не обирати жодного.
Запрошуємо також усіх учасників конкурсу зареєструвати свої проекти на сайті на сторінці Надіслати проект таким чином Ви отримаєте можливість ознайомитись та брати активну участь в обговоренні конкурсних робіт в спільноті учасників конкурсу. В спільноті зареєстровані і члени журі, з якими Ви можете спілкуватись. Пропонуємо ознайомитись із вже зареєстрованими проектами на сторінці Конкурсні роботи
Найближчим часом запрацює і власний форум сайту Конкурсу.