Конференція «Застосування технології Веб 2.0 у педагогічній діяльності» відбулась 28-29 жовтня 2010р. в м. Рівне на базі РОІППО (вул. Чорновола, 74).
Проблемні напрямки роботи конференції:
-
Аналіз можливостей використання основних типів соціальних сервісів у педагогічній практиці.
-
Розробка інноваційних методичних і дидактичних матеріалів на основі використання соціальних сервісів.
-
Особливості використання Wiki (Вікі), GoogleDocs (Документи Goоgle), Blogger (Блоги), Youtube (Ютьюб), Mind maps (ментальні карти).
-
Мережеві навчальні дослідницькі проекти.
Орієнтовні теми для виступів:
-
Дидактичні можливості сервісів Веб 2.0.
-
Засоби колективної освітньої діяльності з використанням соціальних сервісів.
-
Мережеві педагогічні спільноти та їх роль у формуванні інноваційного освітнього середовища.
-
Роль і призначення соціальних сервісів у сучасному педагогічному процесі.
-
Критичний аналіз методичних і дидактичних матеріалів, розроблених на основі використання соціальних сервісів.
-
Психолого-педагогічний аналіз мережевих навчальних дослідницьких проектів (на базі ресурсу Letopisi.ru).
-
Огляд прикладів успішної практики навчання школярів у соціальних мережах, які забезпечують колективну взаємодію учасників навчального процесу.
-
Організація навчальної діяльності у мережі.
-
Актуальні питання спільного пошуку, використання і створення навчального мережевого контенту.
-
Використання мережевих сервісів для підвищення кваліфікації педагогів.
-
Основні етапи підготовки і упровадження мережевих навчальних дослідницьких і виховних проектів.
-
Ментальні карти (в оригіналі Mind maps®) та їх застосування у педагогічній практиці. Використання сервісу VUE.
-
Мережева педагогіка у навчанні дітей з особливими освітніми потребами.
-
Актуальні проблеми соціалізації підлітків з допомогою соціальних сервісів.
-
Блоги та мережеві щоденники та їх використання у педагогічній практиці.
-
Методика створення колективних гіпертекстів та їх використання у педагогічній практиці. Спілкування в середовищі МедіаВікі.
-
Методика і практика використання соціальних фотосервісів.
-
Аналіз мережевих сервісів візуалізації даних. Проблеми колективного редагування карт пам’яті. Використання карт пам’яті при плануванні навчальної діяльності.
-
Медіа матеріали та їх використання у педагогічній практиці. Методика використання аудіо матеріалів середовища МедіаВікі.
-
Географічні сервіси та їх використання у педагогічній практиці.
До уваги учасників конференціі були запропоновані такі презентаціі:
Моє навчання GOOGLE-сервісу |
Використання ВЕБ 2.0 в системі післядипломної педагогічної освіти |
Відчиняє двері GOOGLE-сервіс |
GOOGLE-сервіси у роботі педагога Носкова М.В. (ЛОІППО, м.Львів) |
Використання GOOGLE-сервісів у методичній роботі вчителя Носкова М.В. (ЛОІППО, м.Львів) |