Назва проекту |
Предмет/Тема |
Клас |
Діяльність учнів |
Результат |
Дослідники Верхівок Дерев |
ГЕОГРАФІЯ |
7 |
Учні вивчають , що дають тропічні ліси їх родинам, країні. |
Учні пишуть аргументованого переконливого листа уряду Бразилії та компанії з проведення електромереж, яка планує вирубку лісів, на захист тропічних лісів |
Чисте повітря для школи |
ХІМІЯ |
10 |
Учні рахують кількість машин на стоянці біля школи та аналізують склад вихлопних газів різних машин. |
Учні пишуть аргументованого переконливого листа в органи місцевого самоврядування і в місцеву газету, переконуючи перенести автостоянку від подвір'я школи |
Ти маєш право мати права |
ПРАВО |
8 |
Учні вивчають Конвенцію, перефразовують її, ілюструють, вивчають рівень обізнаності з своїми правами дітей молодших класів |
Учні складають розробляють , роздруковують ілюстровані буклети для учнів початкової школи: "Твої права вдома", "Твої права на вулиці" і дарують їх дітям |
Мій друг – комп'ютер |
|
7 |
Учні активно використовують комп'ютер для підготовки домашніх завдань з усіх предметів (Знаходять і опрацьовують інформацію – за допомогою діаграм і організаційних діаграм, таблиць, тощо) |
Педрада, на якій учні 7 класу аргументовано доводять, переконують адміністрацію школи, що вони мають хоча б раз на тиждень впродовж декількох годин працювати в комп'ютерному класі. |
"Гаррі Поттер в Україні |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА |
6 |
|
Створюють збірку іллюстацій до книжки Дж. Ролінг про Гаррі Поттера |
Інтернет |
Сервіси Інтернету, його використання |
|
Учнні вивчають освітні можливості інтерету , досліджують, опитують фахівців, шукають в Інтернеті |
Батьківські збори , на яких учні демонструють свої презентації, публікації , щоб переконати батьків, що Інтернет їм потрібен для того, щоб стати успішними в житті і тому вони хочуть мати Інтернет вдома |
Принтер для школи |
Периферійні пристрої та пристрої вводу-виводу інформації |
10 |
Учні досліджують ринок принтерів в місті , вивчають основні характеристики принтерів та потреби школи в певних таких характеристиках |
Аргументовані рекомендації , надані адміністрації школи, з співвідношення "ціна-якість-потрібні характеристики" для придбання оптимального принтера для школи |
Рідний край |
КИЇВЩИНОЗНАВСТВО |
8 |
Учні вивчають туристичні та історичні місця рідного краю і потреби і зацікавленість підлітків |
Створення туристичного путівника для підлітків (рос-укр-англ), для друзів , які відвідують школу |
Сленгоманія |
Вивчення сленгізмів і діалектизмів |
7 |
Учні вивчають, які сленгові слова вживають підлітки, дорослі, вчителі, батьки, тощо |
Розробляють і роздруковують словнички сленгізмів "Як нам порозумітися" і дарують їх батькам та вчителям |
Весняна квітка для Дюймовочки
|
ПРИРОДОЗНАВСТВО/ |
3 |
Учні вивчають весняні первоцвіти свого краю, міряють розміри квіток, порівнюють з розмірами Дюймовочки |
Підбирають квітку- домівку для Дюймовочки і чекають її на свято квітів |
Туристи- туристам одноліткам |
АНГЛІЙСЬКА МОВА |
8 |
Учні вивчають туристичні і історичні пам'ятки свого краю |
Створюють путівник для туристів-однолітків на 3 мовах (укр-рос-англ) для друзів, які незабаром приїдуть за програмою обміну. |
Запрошуємо в гості |
АНГЛІЙСЬКА МОВА |
9 |
Вивчають спільне і відмінне в родинному укладі українських та британських сімей, особливості побуту, поведінки, звичаї та культурні особливості |
Створюють пам'ятку для українських учнів, які будуть жити в британській родині та пам'ятку для британських учнів, які будуть жити в українській родині для укр.. учнів і друзів, які приїдуть за програмою обміну. |
|
|
|
|
Учні створюють словничок - розмовник (укр-рос-англ-нім) для однолітків, які приїздять за програмою обміну |
А що у вас? |
ІСТОРІЯ |
6 |
Учні вивчають з історії трипільську культуру, знаходять з різних джерел, чим харчувалися, який одяг носили, де жили (будинки, поселення), порівнюють з нашими відповідними предметами побуту. |
Для того, щоб написати листа "трипільському хлопчику", розповісти йому про наш світ у термінах його світу. Для відправки листів учні скористуються фантастичною "машиною часу" |
Навчаючи - вчуся |
ІНФОРМАТИКА |
10 |
Учні навчаються ефективно шукати, аналізувати і критично оцінювати веб-сторінки |
Учні готуються до батьківських зборів класу, на яких вони будуть навчати своїх батьків аналізувати і критично оцінювати веб-сторінки Інтернету. |
Інтерент допоможе порозумітися |
ІНФОРМАТИКА |
10 |
Учні навчаються ефективно шукати, аналізувати і критично оцінювати веб-сторінки |
Учні готують і друкують пам'ятку для батьків з рекомендаціями, як правильно і ефективно вести пошук в Інтернеті і як оцінювати достовірність веб-ресурсів.
|
Братам нашим молодшим |
ІНФОРМАТИКА |
10 |
Учні навчаються ефективно шукати, аналізувати і критично оцінювати веб-сторінки |
Учні готують і друкують пам'ятку для учнів середніх класів з рекомендаціями, як правильно і ефективно вести пошук в Інтернеті і як оцінювати достовірність веб-ресурсів. |
Освідчення в коханні |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА |
9 |
Учні вивчають, як освідчувались в коханні люди в різних країнах в різні часи (Ромео і Джульета (Італія), Анна і ? (Франція), Тетяна Ларіна і Євгеній Онєгін, Петро і Наталка Полтавка) , проводять анкетування однолітків (Як би ви хотіли, щоб вам освідчились в коханні?), опитують батьків.
|
Учні розробляють і видруковують, роздають одноліткам посібник-буклет "Як освідчитись в коханні" |
Хочу морозива! |
ФІЗИКА |
7, 9 |
Учні підраховують кількість електричних лампочок в своїх домівках, скільки вони платять за всю спожиту лампочками енергію. Знаходять в Інтернеті найекономніші лампочки, розраховують, коли ці лампочки зможуть окупитися. |
Розраховують, скільки вони можуть отримати на кишенькові витрати (на морозиво), якщо батьки зможуть їм віддати 30% від зекономленої суми. Видають посібник-буклет для своїх батьків. |
|
ФІЗИКА |
9,10 |
Учні вивчають альтернативні види електростанцій, визначають, яких альтернативних ресурсів найбільше в їх районі. Розраховують, які види альтернативних джерел найкраще розвивати в їх місцевості. |
На основі розрахунків і даних з Інтернету учні пишуть аргументованого переконливого листа в місцеву владу з своїми пропозиціями про можливий приоритетний розвиток деяких альтернативних видів джерел найкращих для даного регіону. |
Давай помиримось! |
|
|
Учні вивчають способи вирішення конфліктів
|
Учні складають посібник: а) для батьків; б) для молодших школярів як краще вирішувати конфлікти. |
"Якщо хочеш бути здоровим!" |
БІОЛОГІЯ |
|
Учні вивчають вміст харчових добавок, штучних брвників, консервантів в популярних в класі ласощах (визначають опитуванням). Складають порівняльну таблицю |
На основі висновків з створеної порівняльної таблиці розробляють пам'ятку для молодших "Якщо хочеш бути здоровим!" |
Завітайте у село на відпочинок |
ГЕОГРАФІЯ |
9 |
Учні вивчають приблизні ціни для відпочинку в їх селі за програмою "Зеленого туризму", складають путівник , карту подорожей, роблять фотоальбом з краєвидами, веб-сторінку |
Публікація в Інтернеті веб-сторінки, яка запрошує жителів міст до рідного села з метою відпочити та попрацювати за програмою "Злений туризм" |