РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТІВ

Назва проекту

Предмет/Тема

Клас

Діяльність учнів

Результат

Дослідники Верхівок Дерев

ГЕОГРАФІЯ
/вивчення тропічних лісів

7

Учні вивчають , що дають тропічні ліси їх родинам, країні.

Учні пишуть аргументованого переконливого листа уряду  Бразилії та компанії  з проведення електромереж, яка планує вирубку лісів, на захист тропічних лісів 

Чисте повітря для школи

ХІМІЯ
/Вивчення шкідливих викидів від автомобільного транспорту

10

Учні рахують кількість машин на стоянці біля школи та аналізують склад вихлопних газів різних машин.

Учні пишуть аргументованого переконливого листа  в органи місцевого самоврядування  і в місцеву газету, переконуючи  перенести автостоянку від подвір'я школи

Ти маєш право мати права

ПРАВО
/Вивчення Конвенції прав дитини

8

Учні вивчають Конвенцію, перефразовують її, ілюструють, вивчають рівень обізнаності з своїми правами дітей молодших класів

Учні складають розробляють , роздруковують ілюстровані буклети для учнів початкової школи: "Твої права вдома", "Твої права на вулиці" і дарують їх дітям

Мій друг – комп'ютер

 

7

Учні активно  використовують комп'ютер для підготовки домашніх завдань з усіх предметів (Знаходять і опрацьовують інформацію – за допомогою діаграм і організаційних діаграм, таблиць, тощо)

Педрада, на якій учні 7 класу аргументовано доводять, переконують адміністрацію школи, що вони мають хоча б раз на тиждень впродовж декількох годин працювати в комп'ютерному класі.

"Гаррі Поттер в Україні

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

6

 

Створюють збірку іллюстацій до книжки Дж. Ролінг  про Гаррі Поттера

Інтернет

Сервіси Інтернету, його використання

 

Учнні вивчають освітні можливості інтерету , досліджують, опитують фахівців, шукають в Інтернеті

Батьківські збори , на яких учні демонструють свої презентації, публікації , щоб переконати батьків, що Інтернет їм потрібен для того, щоб стати успішними в житті і тому вони хочуть мати Інтернет вдома

Принтер для школи

Периферійні пристрої та пристрої вводу-виводу інформації

10

Учні досліджують ринок принтерів в місті , вивчають основні характеристики принтерів та потреби школи в певних таких характеристиках

Аргументовані рекомендації , надані  адміністрації школи, з співвідношення "ціна-якість-потрібні характеристики" для придбання оптимального принтера для школи

Рідний край

КИЇВЩИНОЗНАВСТВО

8

Учні вивчають туристичні  та історичні місця рідного краю і потреби і зацікавленість підлітків

Створення туристичного путівника для підлітків (рос-укр-англ), для друзів , які відвідують школу

Сленгоманія

Вивчення сленгізмів і діалектизмів

7

Учні вивчають, які сленгові слова вживають підлітки, дорослі, вчителі, батьки, тощо

Розробляють і роздруковують словнички сленгізмів "Як нам порозумітися" і дарують їх батькам та вчителям

Весняна квітка для Дюймовочки

 

ПРИРОДОЗНАВСТВО/
КИЇВЩИНОЗНАВСТВО
Вивчення перших весняних квітів

3

Учні вивчають весняні первоцвіти свого краю, міряють розміри квіток, порівнюють з розмірами Дюймовочки  

Підбирають квітку- домівку для Дюймовочки і  чекають її на свято квітів

Туристи- туристам одноліткам

АНГЛІЙСЬКА МОВА
/вивчення туристичних об'єктів та історичних пам'яток

8

Учні вивчають туристичні і історичні пам'ятки свого краю

Створюють путівник для туристів-однолітків на 3 мовах (укр-рос-англ) для друзів, які незабаром приїдуть за програмою обміну.

Запрошуємо в гості

АНГЛІЙСЬКА МОВА
/Сім'я, родинні стосунки

9

Вивчають спільне і відмінне в родинному укладі українських та британських сімей, особливості побуту, поведінки, звичаї та культурні особливості

Створюють пам'ятку для українських учнів, які будуть жити в британській родині  та пам'ятку для британських  учнів, які будуть жити в українській  родині  для укр.. учнів і друзів, які приїдуть за програмою обміну.

 

 

 

 

Учні створюють словничок - розмовник (укр-рос-англ-нім) для однолітків, які  приїздять за програмою обміну

А що у вас?

ІСТОРІЯ
Трипільська культура/трипільські поселення

6

Учні вивчають з  історії  трипільську культуру, знаходять з різних джерел, чим харчувалися, який одяг носили, де жили (будинки, поселення), порівнюють з нашими відповідними предметами побуту.  

Для того, щоб написати листа "трипільському хлопчику", розповісти йому про наш світ у термінах його світу. Для відправки листів учні скористуються фантастичною "машиною часу"

Навчаючи - вчуся

ІНФОРМАТИКА
/Основи Інтернету, пошуку інформації в Інтернеті, сервіси Інтернету

10

Учні навчаються ефективно шукати,  аналізувати і критично оцінювати веб-сторінки

Учні готуються до батьківських зборів класу, на яких вони будуть навчати своїх батьків аналізувати і критично оцінювати веб-сторінки Інтернету.

Інтерент допоможе порозумітися

ІНФОРМАТИКА
/Основи Інтернету, пошуку інформації в Інтернеті, сервіси Інтернету

10

Учні навчаються ефективно шукати,  аналізувати і критично оцінювати веб-сторінки

Учні готують і друкують пам'ятку для батьків з рекомендаціями, як правильно і ефективно вести пошук в Інтернеті і як оцінювати достовірність веб-ресурсів.

 

Братам нашим молодшим

ІНФОРМАТИКА
/Основи Інтернету, пошуку інформації в Інтернеті, сервіси Інтерне

10

Учні навчаються ефективно шукати,  аналізувати і критично оцінювати веб-сторінки

Учні готують і друкують пам'ятку для учнів середніх класів  з рекомендаціями, як правильно і ефективно вести пошук в Інтернеті і як оцінювати достовірність веб-ресурсів.

Освідчення в коханні

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
/російська та зарубіжна література англійська мова

9

Учні вивчають, як освідчувались в коханні люди в різних країнах в різні часи (Ромео і Джульета (Італія),  Анна і ? (Франція), Тетяна Ларіна і Євгеній Онєгін, Петро і Наталка Полтавка) , проводять анкетування однолітків (Як би ви хотіли, щоб вам освідчились в коханні?), опитують батьків.

 

Учні  розробляють і видруковують,  роздають одноліткам посібник-буклет "Як освідчитись в коханні"

Хочу морозива!

ФІЗИКА
/електротехніка/ основи безпеки життєдіяльності/ енергозбереження. Потужність електричних приладів

7, 9

Учні підраховують кількість електричних лампочок в своїх домівках, скільки вони платять за всю спожиту лампочками енергію. Знаходять в Інтернеті найекономніші лампочки, розраховують, коли ці лампочки зможуть окупитися.

Розраховують, скільки вони можуть отримати на кишенькові витрати (на морозиво), якщо батьки зможуть їм віддати 30% від зекономленої суми.

Видають посібник-буклет для своїх батьків.

 

ФІЗИКА
/Види електростанцій, альтернативні види енергетики

9,10

Учні вивчають альтернативні види електростанцій, визначають, яких альтернативних  ресурсів найбільше в їх районі. Розраховують, які види альтернативних джерел найкраще розвивати в їх місцевості.

На основі розрахунків і даних з Інтернету учні пишуть аргументованого переконливого листа в місцеву владу з своїми пропозиціями про можливий приоритетний розвиток деяких альтернативних видів джерел найкращих для даного регіону.

Давай помиримось!

 

 

Учні вивчають способи вирішення конфліктів

 

Учні складають посібник: а) для батьків; б) для молодших школярів як краще вирішувати конфлікти.

"Якщо хочеш бути здоровим!"

БІОЛОГІЯ
/харчові добавки

 

Учні вивчають вміст харчових добавок, штучних брвників, консервантів в популярних в класі ласощах (визначають опитуванням). Складають порівняльну таблицю

На основі висновків з створеної порівняльної таблиці  розробляють пам'ятку для молодших "Якщо хочеш бути здоровим!"

Завітайте у село на відпочинок

ГЕОГРАФІЯ
рідного краю/інформатика/

9

Учні вивчають приблизні ціни для відпочинку в їх селі за програмою "Зеленого туризму", складають путівник , карту подорожей, роблять фотоальбом з краєвидами, веб-сторінку

Публікація в Інтернеті веб-сторінки, яка запрошує жителів міст до рідного села з метою відпочити та попрацювати за програмою "Злений туризм"