Обладнання комп'ютерного класу для проведення тренінгу

Необхідними умовами (Див.Додаток 1) для організації та проведення навчання за цією програмою є: сучасна комп'ютерна техніка та можливості самостійно працювати за комп'ютером кожному вчителю, наявність в аудиторії для тренінгу постійного Інтернет - зв'язку з каналом для одночасної роботи в Мережі всіх учасників; сучасне програмне забезпечення: 

  • операційна система Microsoft Windows 98, 2000, ME, NT або XP;
  • мінімум 64 Мбайт RAM; 
  • Internet Explorer 5.0 або будь-який інший браузер;
  • Microsoft Word 2000 та вище;
  • Microsoft PowerPoint 2000 та вище;
  • Microsoft Publisher 2000 та вище;
  • Microsoft Excel 2000 та вище;
  • мультимедійний проектор;
  • принтер;
  • сканер, цифрова фотокамера або відеокамера;
  • гучномовці, навушники та мікрофон


Відсутність доступу до мережі Інтернет не має стати у вас на заваді. Можливо також проводити тренінг без доступу до мережі Інтернет. В такому випадку: 

  1. Для пошуку інформації, ілюстрацій, графіків, анімацій, різних прикладів тощо для свого навчального проекту можливо використовувати емуляційні диски, електронні підручники, які зараз є у школах для апробації, або електронні енциклопедії на кшталт "Енциклопедія Кирила та Мефодія", або інші інтерактивні електронні енциклопедії, що містяться в навчальних програмах з різних предметів в жанрі квест "Математикус", "Хімикус", "Біотопія", які видаються МедиаХаус, та розповсюджуються в Україні компаніями МультиТрейд http://www.multitrade.com.ua/ (e-mail: sale@multitrade.com.ua ) або ОКС http://www.jrcmarket.com.ua/ (e-mail: jrcmarket@nbl.com.ua )
  2. Можливо також проводити Модуль 3 в іншому приміщенні, де є доступ до мережі Інтернет (це може бути інша школа чи комп'ютерний клуб тощо), та зберегти знайдену в Інтернеті інформацію для проекту на диску, дискеті або іншому носії.


Відсутність проектора в комп'ютерному класі, де Ви проводите тренінг, не має бути на перешкоді. За відсутності проектора можливо використовувати комп'ютер тренера, на якому тренер показує, як і що треба робити, поки слухачі стоять позаду нього і спостерігають.

Так само вони переходять від одного комп'ютера до іншого, знайомлячись із працями своїх колег і оцінюючи та обговорюючи ці праці. Можливе також використання екрану телевізора для демонстрації прикладів частин Портфоліо.