[30-03-2017 00:05:05] E_WARNING: file_get_contents(http://dispenser-01.sape.ru/code.php?user=92d6afdc7e552014ce72bfb23fdec28a&host=iteach.com.ua) [function.file-get-contents]: failed to open stream: Operation timed out in file /usr/home/iteach/public_html/92d6afdc7e552014ce72bfb23fdec28a/sape.php at line 155
 [30-03-2017 00:05:08] E_WARNING: file_get_contents(http://dispenser-02.sape.ru/code.php?user=92d6afdc7e552014ce72bfb23fdec28a&host=iteach.com.ua) [function.file-get-contents]: failed to open stream: Operation timed out in file /usr/home/iteach/public_html/92d6afdc7e552014ce72bfb23fdec28a/sape.php at line 155
 [30-03-2017 00:05:08] E_WARNING: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/iteach/public_html/sme/loader/modules/functions.php:142) in file /usr/home/iteach/public_html/sme/classes/system/web/xmlpage.php at line 401
Особливості проведення тренінгу за програмою - Методичні рекомендації для тренерів-методистів - Онлайн ресурси програми - Intel навчання для майбутнього
Особливості проведення тренінгу за програмою

Тренінг розраховано на 48 годин аудиторних занять та 20 годин самостійної роботи вчителів. 12 модулів по 4 години.
Тренінг можна проводити за різними схемами:

  • 6 днів поспіль по два модулі кожного дня – кращий варіант, який забезпечує занурення у проблему; 
  • 2 дні на тиждень ( 2д + 2д + 2д ); 
  • 3 дні на тиждень ( 3д + 3д );
  • 4дні + 2 дні; або 2 дні + 4 дні наступного тижня;
  • 12 днів по 1модулю ( ~ з 14:00 до 16:00).

Слід пам'ятати, що який би варіант розкладу для проведення тренінгу з вище запропонованих Ви не обрали, заняття не доцільно проводити протягом більше ніж трьох тижнів.

Навчання за кожним модулем має схожу структуру: 

  • Обговорення в парах чи у малих групах завдань для домашнього виконання та внесення до складових Портфоліо відповідних змін.
  • Педради з метою обговорення актуальних проблем, пов'язаних з ефективним використанням інформаційно-комунікаційних та інноваційних педагогічних технологій у навчальному процесі.
  • Розроблення складових Портфоліо навчального проекту з використанням ІКТ (при вивченні кожного модуля окремої складової): аналіз Портфоліо, розроблених іншими вчителями за допомогою спеціальних завдань практичного характеру; висування власних ідей та їх обговорення в парах; проектування вмісту відповідної складової Портфоліо шляхом заповнення спеціального шаблону (орієнтованої основи дій); створення на комп'ютері спроектованої складової Портфоліо при самостійній роботі; обговорення створеної складової в парах з колегами.
  • Розроблення критеріїв та форм оцінювання навчальної діяльності учнів щодо створення ними окремих складових Портфоліо – презентацій, публікацій, веб-сайтів.
  • Оцінювання в групах розроблених складових Портфоліо за спеціальними критеріями та вимогами до них, що включають чотири основних групи вимог: 
      • Ефективне застосування комп'ютерних технологій.
      • Навчання і розвиток учнів (розвиток навичок мислення високого рівня) завдяки їх самостійній дослідницькій діяльності із застосуванням знань з різних галузей наук, спрямованих на вирішення вагомої для них проблеми.
      • Можливість впровадження навчального проекту у навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів.
      • Комплексне застосування засобів оцінювання всіх видів діяльності учнів.
  • Внесення змін до плану навчального проекту.
  • Виконання домашнього завдання.


Для навчання за тренінгом розроблено спеціальний посібник, який має потрійне призначення:

  • бути робочим зошитом при навчанні;
  • слугувати довідником у подальшій роботі в школі при застосуванні проектної методики та використанні ІКТ для реалізації методичних та навчальних цілей та завдань;
  • бути планом проведення майбутніх тренінгів за програмою.


Посібник супроводжується спеціально розробленим компакт-диском та має такі особливості:

  • модульний принцип побудови; 
  • використання спеціально створеного компакт-диску, що доповнює вміст посібника та містить достатню кількість прикладів складових Портфоліо, розроблених іншими вчителями, та додаткові інформаційні й методичні інформаційні джерела для вчителя;
  • систематичне використання Інтернет-ресурсів;
  • можливість використання посібника як зошита для нотування власних думок та пропозицій колег;
  • передбачення в кожному модулі різних форм діяльності вчителів: самостійна робота за комп'ютером, робота в парах, малих групах на основі інтерактивних методик, колективне обговорення питань;
  • регламентування часу на виконання кожного окремого завдання;
  • чітке формулювання завдань для всіх форм діяльності, що досягається за рахунок наявності спеціальних запитань та сформульованих конкретних завдань;
  • використання шаблонів для розроблення сценаріїв презентацій, публікацій та веб-сайтів; застосування форм оцінювання плану навчального проекту та плану його реалізації;
  • наявність завдань для самостійної роботи з комп'ютером, які супроводжуються чіткими алгоритмами до їх виконання.