Оголосіть тему. Основні питання і завдання поточного модуля навчання.
Крок 1.1. Правила бібліографічного опису при цитуванні друкованих джерел. Правила опису електронних джерел (15 хв.). Зверніть увагу вчителів спочатку на те, що на компакт-диску зберігаються приклади бібліографічного опису друкованих матеріалів різного типу і при необхідності вчитель може їх роздрукувати та ознайомити з ним учнів. Слід зазначити, що вміння правильно оформляти посилання на друковані видання належать до загальної культури людини, тому завданням вчителів є навчити учнів правильно оформляти посилання на інформаційні джерела.
Що стосується аналогічних правил оформлення посилань на електронні джерела, то слід повідомити вчителів, що вони поки відсутні в Україні, тому слід керуватися здоровим глуздом та дотримуватися правил, прийнятих в інших країнах. У посібнику пропонується одне з них. Для того, щоб його зрозуміти та запам’ятати, можна запропоновувати учням знайти аналогію щодо оформлення посилань на друковані та електронні інформаційні джерела.
При створенні списку посилань на інформаційні ресурси Інтернету для навчального проекту використовуються поняття, які можуть бути незнайомі деяким учителям – це, наприклад, поняття URL-адреси. Докладно не пояснюйте вчителям цей термін. Слід розповісти, що URL-адреса – це універсальна адреса місцезнаходження інформаційного джерела в Інтернеті, і описується така адреса за певними міжнародними правилами, як і звичайна поштова, бібліотечні реквізити книг та інші інформаційні джерела, які є єдиними для кожного, хто намагається ними користуватися. Тобто на все існують певні стандарти, і Інтернет не є винятком у цьому відношенні.
Якщо більшість слухачів ще не працювала з браузером і не вміє вводити до адресного рядка браузера адресу сторінки, то слід запропонувати вчителям просто зберегти шаблон для створення списку електронних публікацій для проекту в папці "методичні матеріали", а заповнювати його конкретними адресами доцільно пізніше.