Педрада: Організація доступу учнів до Інтернету (20 хв.)

Вона має важливе значення, оскільки стосується питання обміну досвідом вчителів щодо використання учнями ресурсів Інтернету за умов обмеженого доступу до глобальної мережі.

Обговорення доцільно провести методом мозкової атаки. Важливо на початку дискусії наголосити, що при обговоренні цього питання слід мати на увазі участь учнів в даному навчальному проекті. При цьому після всіх пропозицій учасників тренер може запропонувати можливі способи організації доступу учнів до Інтернету на базі використання:

  • комп'ютерного класу школи в урочний час (комбіновані уроки) шляхом складання зручного графіка роботи з вчителем інформатики;
  • комп'ютерного класу школи в позаурочний час (після, до уроків, під час канікул, практики наприкінці року) шляхом складання зручного графіку роботи з вчителем інформатики;
  • Інтернет-кафе;
  • домашніх комп'ютерів учнів;
  • комп'ютерів з виходом в Інтернет на роботі у батьків;
  • комп'ютерів з виходом в Інтернет на підприємствах шефів;
  • точок відкритого доступу в бібліотеках, центрах IREX за попередньою домовленістю;
  • інших можливостей.


Після проведення педради, яка носить рекомендуючий, пізнавальний та систематизуючий характер, тренерові обов'язково слід наголосити на основних питаннях, завданнях модуля, очікуваних результатах діяльності вчителів.