Вправа 3: Перегляд Плану навчального проекту

Слід відзначити, що аналогічна вправа повторюватиметься впродовж кількох модулів. Її мета полягає у заповненні розділів плану навчального проекту «Діяльність учнів» та «Очікувані результати/Навчання та розвиток учнів». Досвід показує, що тренеру не слід формально відноситися до виконання вчителями цієї вправи. Річ у тому, що коли вчитель має чітку картину впровадження методу проектів при навчанні, він правильно описує діяльність учнів, яка передує у цьому випадку створенню учнівської презентації (якщо презентація використовується учнями для подання результатів своєї дослідницької діяльності). Це означає, що така робота по визначенню діяльності учнів не є формальною і повинна бути глибоко проаналізована. Тому перед тим, як прописувати цей пункт, необхідно обговорити його з вчителями та роз'яснити його призначення.

HBM  При обговоренні звертайте увагу слухачів на такі питання: Що робили учні перед створенням презентації? Що досліджували? Що аналізували? Таке запитання може бути актуальним при повторному аналізі кожної з учнівських презентацій, які як приклади зберігаються на програмному компакт-диску.

Слід відзначити, що аналогічна вправа повторюватиметься впродовж кількох модулів. Її мета полягає у заповненні розділів плану навчального проекту «Діяльність учнів» та «Очікувані результати/Навчання та розвиток учнів». Досвід показує, що тренеру не слід формально відноситися до виконання вчителями цієї вправи. Річ у тому, що коли вчитель має чітку картину впровадження методу проектів при навчанні, він правильно описує діяльність учнів, яка передує у цьому випадку створенню учнівської презентації (якщо презентація використовується учнями для подання результатів своєї дослідницької діяльності). Це означає, що така робота по визначенню діяльності учнів не є формальною і повинна бути глибоко проаналізована. Тому перед тим, як прописувати цей пункт, необхідно обговорити його з вчителями та роз'яснити його призначення.

HBM  При обговоренні звертайте увагу слухачів на такі питання: Що робили учні перед створенням презентації? Що досліджували? Що аналізували? Таке запитання може бути актуальним при повторному аналізі кожної з учнівських презентацій, які як приклади зберігаються на програмному компакт-диску.