Обговорення в парах: Приклади учнівських веб-сайтів та Форм оцінювання діяльності учнів по їх створенню (20 хв.). Обговорення створених вчителями учнівських веб-сайтів та форм їх оцінювання можна провести у формі вправи «Гостьова книга». Вчителів слід об'єднати в групи по три особи, запропонувати кожному по два невеликих аркуші паперу. Кожен з учасників послідовно демонструє на комп'ютері своїм колегам створений веб-сайт та розроблену вдома форму для його оцінювання. Всі останні члени групи уважно переглядають його демонстрацію та задають уточнюючі питання. Свої зауваження та пропозиції про кожний сайт вчителі записують на аркушах паперу, до так званої «гостьової книги» кожного сайту. При цьому від вчителів не вимагається підписуватися під своїми думками. Всі вчителі при перегляді та аналізі учнівських веб-сайтів повинні дати відповіді на такі два запитання: «Що на продемонстрованому сайті вам дуже сподобалось?» та «Що, на вашу думку, можна було б покращити у цьому веб-сайті для підвищення мотивації учнів до навчання?».
Послідовно учасники переходять до кожного з трьох комп'ютерів членів малої групи і залишають на кожному робочому місці свої аркуші з коментарями. Після цього всі повертаються на свої місця і знайомляться з записами у «гостьових книгах».
Практика засвідчує, що така форма обговорення веб-сайтів є дуже дієвою і корисною.
Потім слід обов'язково надати час для нотування вчителями ідей та пропозицій щодо внесення змін до свого учнівського веб-сайту та форми його оцінювання, які запропоновані у «гостьовій» книзі.
Самостійна робота, на яку слід надати вчителям близько 30 хв., присвячена створенню на комп'ютерах форми оцінювання веб-сайту та внесенню відповідних змін до власної учнівської роботи. Якщо ви давали перед цим модулем домашнє завдання розробити форми оцінювання діяльності учнів по створенню учнівської публікації, то слід надати вчителям 20 хв. для створення цієї форми на комп'ютері, зберегти її у відповідній папці і доповнити в Плані проекту розділи «Діяльність учнів» та «Навчальні цілі» своїми пропозиціями та висновками щодо роботи учнів з цією формою та розвитку відповідних навичок.