Поясніть вчителям, навівши приклади, що саме слід записати до розділів «Діяльність учнів» та «Навчальні цілі», враховуючи зміст та призначення розроблених кожним з них дидактичних матеріалів.
Протягом наступних 15 хв. вчителі повинні внести відповідні зміни до цих розділів Плану. Крім того, вчителі вже можуть самостійно заповнити такі розділи, як «Приблизний час», «Вхідні навички», «Матеріали», «Ключові слова». Якщо залишається вільний час, то можна запропонувати вчителям зайнятися доопрацюванням раніше створених матеріалів Портфоліо.
На цьому та наступному занятті під час створення учасниками дидактичних матеріалів тренер може попрацювати індивідуально з кожним над остаточним формулюванням Ключових і Тематичних питань.
Ця робота потребує від тренера певних навичок роботи з Основними питаннями, вміння їх створювати, переформульовувати у кількох варіантах. Можна попросити учасника стисло розказати тренеру, що саме йдеться у його проекті, повернутися до його останнього варіанту Ключового та Тематичних питань, запитати, чи задовольняють його вони тепер.
Можна запропонувати учаснику самому переформулювати зазначені питання, а тренеру спробувати запропонувати учаснику кілька своїх формулювань. Учасник має обрати ті запитання, які йому здаються найбільш точними і відповідають змісту його проекту. Кожен учасник має записати ці Ключові і Тематичні питання до відповідного розділу Плану навчального проекту.
Наприкінці дня можна виконати таку вправу: тренер має записати Ключові і Тематичні питання всіх учасників на своєму комп'ютері у таку таблицю:
Ключові питання |
Тематичні питання |
Кожен учасник має підійти до дошки і оцінити запитання у такий спосіб. Запитання можуть оцінити разом з учасниками і тренери. Після цього визначаються переможці, які отримали найбільшу кількість відзнак. Можна нагородити їх оплесками або невеличкими призами.
Це, з одного боку, демонструє, що всі завдання, які пропонуються вчителям, обов'язково аналізуються (за допомогою тренерів) та оцінюються прямо або опосередковано згідно з відповідними вимогами, а з іншого – дозволяє кожному вчителеві ознайомитися з результатами напрацювання вчителів всієї групи, а не лише одним тренером, та оцінити самостійно (рефлексія) результати своєї діяльності.
Огляд домашнього завдання: Створення дидактичних матеріалів для учнів за допомогою табличного процесора Microsoft Excel (5 хв.)
Рефлексія (5 хв.)