Після створення дидактичних матеріалів за допомогою табличного процесора вчителі мають заповнити розділи «Діяльність учнів» і «Навчальні цілі та очікувані результати навчання», уточнивши в Плані навчального проекту, що саме робитимуть учні зі створеними дидактичними матеріалами і для чого вони це робитимуть. Вони також можуть закінчити заповнення інших розділів («Матеріали та ресурси»).
На цьому занятті доцільно знову повернутися до аналізу та формулювання Основних питань навчального проекту та запропонувати вчителям доопрацювати їх вдома, для того щоб при роботі з наступним модулем ще раз обговорити їх.
Огляд домашнього завдання (5 хв.)
Коментуючи домашнє завдання, слід наголосити на тому, що учасники мають точно визначити, який саме методичний матеріал (учительську презентацію, публікацію чи веб-сайт) вони розроблятимуть. Вдома вони мають створити план та сценарій цієї учительської методичної розробки, для того щоб на наступному занятті відразу приступити до роботи, оскільки на неї відводиться небагато часу.
Рефлексія (5 хв.). Що мене підштовхнуло до потреби пізнати нове? Що хотів би вивчити самостійно чи за допомогою?