Події в регіонах

Обласна науково-практична конференція "Технологія фахової майстерності: актуальні питання реалізації профільного навчання у старшій загальноосвітній школі»

  • 03.02.2010

    26-27 січня 2010 року на базі Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського було проведено обласну науково-практичну конференцію, присвячену пам'яті О.Хмури (VІ Хмурівські методичні читання) "Технологія фахової майстерності: актуальні питання реалізації профільного навчання у старшій загальноосвітній школі».

    Пропонуємо Вам детальний звіт про обласну науково-практичну конференцію:

    ВІДКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

    26 січня 2010 року

    Місце роботи: Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

    1. Вступне слово начальника управління освіти і науки обласної державної адміністрації Ельзи Володимирівни Лещенко.
    2. Вітальне слово директора обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського Людмили Вікторівни Корецької.

    ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ

     

    1. Профілізація освіти як об'єктивна необхідність.

    Бик Адам Сергійович, заступник директора з наукової роботи КОІППО імені Василя Сухомлинського, кандидат педагогічних наук, доцент.

    2. Профільне навчання як шлях реалізації компетентнісно-орієнтованої моделі освіти.

    Голодюк Лариса Степанівна, завідувач кафедри теорії та методики середньої освіти КОІППО імені Василя Сухомлинського, кандидат педагогічних наук, доцент.

     

    3. Моделювання уроку в контексті функціонування глобального інформаційного простору та глобального і локальних освітніх просторів.

    Мантула Тетяна Іванівна, доцент кафедри теорії та методики середньої освіти КОІППО імені Василя Сухомлинського, кандидат педагогічних наук, доцент.

    4. Курс допрофільної підготовки за програмою Intel «Шлях до успіху».

    Дементієвська Ніна Петрівна, координатор мережевих спільнот проекту «Соціальна інтеграція та розвиток громадянської відповідальності молоді в Україні» представництва ПРООН в Україні.

    5. Педагогічні можливості використання Інтернет-технологій Веб 2.0 для здійснення підтримки профільного навчання.

    Буртовий Сергій Вікторович, старший викладач кафедри теорії та методики середньої освіти КОІППО імені Василя Сухомлинського.

    6. Моніторинг якості до профільної і профільної освіти.

    Кендюхова Антоніна Анатоліївна, заступник директора з питань моніторингу якості освіти КОІППО імені Василя Сухомлинського, кандидат педагогічних наук, доцент.

    7.Психологічні аспекти вибору та самореалізації особистості в умовах профільного навчання.

    Павлюх Вікторія Вікторівна, в.о. завідувача кафедри корекційної педагогіки КОІППО імені Василя Сухомлинського.

    8.Підготовка педагогічних кадрів до роботи в профільних класах.

    Лутченко Людмила Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри прикладної математики, статистики та економіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, доцент.

    9. Організація профільного навчання у загальноосвітніх закладах області.

    Ткаченко Любов Афанасіївна, завідувач навчально-методичного кабінету математики КОІППО імені Василя Сухомлинського.

    10. Підготовка вчителя математики до роботи у профільних класах.

    Салтановська Надія Іванівна, кандидат педагогічних наук, завідувач навчально-методичного кабінету математики Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.

    11. Організація допрофільної і профільної підготовки учнів  з географії в освітніх закладах області.

    Хлань Людмила Миколаївна, завідувач навчально-методичного кабінету географії КОІППО імені Василя Сухомлинського.

    12. Аналіз умов та визначення шляхів впровадження профільного навчання з інформаційно-технологічного профілю.

    Чала Марина Станіславівна, завідувач навчально-методичного кабінету інформатики КОІППО імені Василя Сухомлинського.

    27 січня 2010 року, 1000 -1300

    Місце роботи: комунальний заклад «Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», кабінет № 201

    Секція 1

    Змістово-діяльнісний аспект реалізації профільного навчання у процесі викладання математики

    Керівники секції:

    Голодюк Лариса Степанівна, завідувач кафедри теорії та методики середньої освіти КОІППО імені Василя Сухомлинського, кандидат педагогічних наук, доцент;

    Ткаченко Любов Афанасіївна, завідувач навчально-методичного кабінету математики КОІППО імені Василя Сухомлинського.

    1. Презентація роботи шкільного методичного об'єднання вчителів математики комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

    Маленко Лілія Борисівна, вчитель математики, голова шкільного методоб'єднання комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

    2. Реалізація профільного навчання у процесі викладання математики.

    Зеленяк Олег Петрович, кандидат педагогічних наук, Заслужений вчитель України, вчитель математики навчально-виховного комплексу «Олександрійський колегіум - спеціалізована школа» Олександрійської міської ради Кіровоградської області.

    3. Компетентність вчителя як необхідна умова впровадження математичної профільної освіти.

    Дробот Тетяна Володимирівна, вчитель математики Цукрозаводського навчально-виховного комплексу Олександрійської районної ради Кіровоградської області.

    4. Використання прийомів і методів диференційованого навчання на уроках математики.

    Андріяшевська Наталія Іванівна, вчитель математики Компаніївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.

    5. Використання активних та інтерактивних методів навчання в допрофільній та профільній школі.

    Зіновчик Людмила Миколаївна, вчитель математики Бережинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області.

    6. Змістовий аспект реалізації профільного навчання в процесі викладання математики.

    Бондаренко Зоя Анатоліївна, вчитель математики Соколівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області.

    7. Освітні технології як важливий чинник підвищення результативності навчально-виховного процесу на уроках математики.

    Баглюк Світлана Миколаївна, вчитель математики Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Олександрівської районної державної адміністрації.

    8. Використання проблемного навчання на уроках математики.

    Федорова Марія Юріївна, вчитель математики Маловисківської гімназії Маловисківської районної ради Кіровоградської області.

    9. Дослідницько-пошукова діяльність учнів у процесі реалізації профільного навчання.

    Щербина Надія Василівна, вчитель математики Новгородківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів. Центр довузівської підготовки».

    10. Актуальні питання реалізації навчання у старшій загальноосвітній школі.

    Тарасюк Надія Іванівна, вчитель математики Кетрисанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бобринецької районної ради Кіровоградської області.

    11. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики в допрофільній та профільній школі.

    Грязнова Наталія Олександрівна, вчитель математики Ганнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новоукраїнської районної державної адміністрації.

    12. З досвіду роботи спеціалізованого загальноосвітнього закладу щодо реалізації  профільного навчання в процесі викладання математики.

    Щербатко Тамара Володимирівна, вчитель математики спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Світловодської міської ради Кіровоградської області.

    Повідомлення: Цурупа Оксана Василівна, вчитель математики Григорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Світловодської районної державної адміністрації Кіровоградської області.

    1300 - 1330

    Підбиття підсумків конференції.

    1330 – 1400

    Науково-методичні консультації.


    27 січня 2010 року, 1000 -1300

    Місце роботи: комунальний заклад «Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», кабінет № 219

    СЕКЦІЯ 2

    Змістово-діяльнісний аспект реалізації профільного навчання у процесі викладання інформатики

    Керівники секції:

    Буртовий Сергій Вікторович, старший викладач кафедри теорії та методики середньої освіти КОІППО імені Василя Сухомлинського;

    Чала Марина Станіславівна, завідувач навчально-методичного кабінету інформатики КОІППО імені Василя Сухомлинського.

    1. Презентація роботи шкільного методичного об'єднання вчителів інформатики комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

    Мірошніченко Світлана Леонтіївна, вчитель інформатики, голова шкільного методоб'єднання вчителів інформатики комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

    2. Інноваційні підходи до роботи з розвитку здібностей та обдарувань учнів в умовах профільної школи.

    Мітленко Лариса Олександрівна, заступник директора з науково-методичної роботи Новопразького НВК Олександрійської районної ради.

    3. Використання можливостей комп'ютерної мережі для проведення занять, тренувань та конкурсів в умовах профільної школи.

    Дробот Ігор Леонідович, вчитель інформатики Цукрозаводського навчально-виховного комплексу Олександрійської районної ради.

    4. Викладання інформатики у профільних класах загальноосвітніх шкіл району: особливості, проблеми, перспективи.

    Сайко Сергій Валентинович, вчитель інформатики Червонокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Петрівської районної ради.

    5. Пропедевтика програмування у загальноосвітній школі.

    Громко Григорій Юрійович, вчитель інформатики Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.Ю.І.Яновського.

    6. Комп'ютерне тестування на уроках інформатики.

    Богуцька Оксана Орестівна, вчитель інформатики Маловисківської гімназії Маловисківської районної ради Кіровоградської області.

    7. Шляхи реалізації профільного навчання у процесі викладання інформатики.

    Личко Олена Володимирівна, вчитель інформатики Добровеличківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 – гімназія» Добровеличківської районної державної адміністрації Кіровоградської області.

    8.  Організація профільного навчання у Гайворонському міжшкільному навчально-виробничому комбінаті.

    Юрченко Тетяна Миколаївна, вчитель інформатики Гайворонського міжшкільного навчально-виробничого комбінату.

     

    9.  Інтеграційно-діяльнісний підхід у вивченні інформатики.

    Безрученко Галина Миколаївна, вчитель інформатики Костомарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бобринецької районної ради.

    10. Підготовка учня до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства.

    Постолатій Михайло Олександрович, вчитель інформатики Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новоукраїнської районної державної адміністрації.

    11. Змістовий аспект викладання інформатики в умовах профільного навчання.

    Іваненко Олександр Петрович, вчитель інформатики ліцею інформаційних технологій Олександрійської міської ради.

    12. Шляхи формування ключових компетентностей учня на уроках інформатики.

    Бондар Любов Миколаївна, вчитель інформатики Івангородської загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів Олександрівської районної державної адміністрації.

    Повідомлення: Постика Ольга Василівна, вчитель інформатики Глинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Світловодської районної державної адміністрації.

    1300 - 1330

    Підбиття підсумків конференції.

    1330 – 1400

    Науково-методичні консультації.

    27 січня 2010 року, 1000 -1300

    Місце роботи: комунальний заклад «Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»,

    кабінет № 217

     

    СЕКЦІЯ 3

    Змістово-діяльнісний аспект реалізації профільного навчання у процесі викладання географії

    Керівники секції:

    Мантула Тетяна Іванівна, доцент кафедри теорії та методики середньої освіти КОІППО імені Василя Сухомлинського, кандидат педагогічних наук, доцент;

    Хлань Людмила Миколаївна, завідувач навчально-методичного кабінету географії КОІППО імені Василя Сухомлинського.

    1. Презентація роботи шкільного методичного об'єднання вчителів природничого циклу комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

    Кіріченко Алла Миколаївна, вчитель біології, Заслужений вчитель України, голова шкільного методоб'єднання вчителів природничого циклу комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

    2. Особливості роботи з обдарованими учнями з географії у профільній старшій школі в комунальному закладі «Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

    Яковлєва Надія Богданівна, вчитель географії та економіки комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 – позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».

    3. Аспекти профілізації географічної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах Олександрійського району.

    Даценко Олександр Васильович, методист методичного кабінету відділу освіти Олександрійської районної державної адміністрації.

    4. Допрофільна і профільна підготовка з географії в закладах освіти Долинського району: проблеми та перспективи.

    Ковальчук Марія Михайлівна, голова районного методичного об'єднання вчителів географії Долинського району, вчитель географії спеціалізованого навчального закладу І-ІІІ ступенів № 3 м.Долинської.

    5. Проблема формування змісту природничих дисциплін у профільній школі.

    Дяченко Світлана Дмитрівна, вчитель географії Новостародубської ЗОШ І-ІІІ ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області.

    6. Проблеми впровадження профільного навчання з географії в загальноосвітніх школах.

    Мец Інна Миколаївна, вчитель географії Компаніївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

    7. Використання новітніх технологій на уроках географії в профільних класах.

    Голуб Оксана Вікторівна, вчитель географії Маловисківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Маловисківської районної ради.

    8. Реалізація профільного навчання в процесі викладання географії.

    Маранда Віта Олександрівна, вчитель географії Бережинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації.

    9. Формування пізнавальних інтересів учнів профільної школи.

    Забродська Антоніна Анатоліївна, вчитель географії Соколівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації.

    10. Проблеми та перспективи профільного навчання географії в умовах шкільного освітнього округу.

    Наумов Олег Михайлович, вчитель географії Перчунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Добровеличківської районної державної адміністрації Кіровоградської області.

    11. Реалізація принципу розвиваючого навчання, формування громадянської компетентності учнів у процесі викладання географії рідного краю.

    Салосіна Тетяна Василівна, вчитель географії навчально-виховного комплексу «Бобринецька гімназія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Бобринецької районної ради Кіровоградської області.

    12. Використання інтерактивних технологій на уроці географії.

    Парфентьєва Анна Сергіївна, вчитель географії Новоукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Новоукраїнської районної державної адміністрації Кіровоградської області.

    13. Формування інтелектуальних умінь в учнів профільного класу з географії.

    Бірець Олена Анатоліївна, вчитель географії Михайлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області.

    14. Роль шкільного підручника з географії в розвитку творчої діяльності учнів.

    Панкевич Валентина Іванівна, вчитель географії навчально-виховного комплексу «Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей» Знам'янської міської ради Кіровоградської області.

    Повідомлення: Петелько Сергій Васильович, вчитель географії загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів №6 Олександрійської міської ради; Петров Василь Миколайович, вчитель географії Великоандрусівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Світловодської районної державної адміністрації; Орел Зоя Томівна, вчитель географії навчально-виховного комплексу «Кіровоградський колегіум - спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад - центр естетичного виховання» Кіровоградської міської ради

    1300 - 1330

    Підбиття підсумків конференції.

    1330 – 1400

    Науково-методичні консультації.

Поділитися: