Події в регіонах

Міжнародна науково-практична конференція «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи»

  • 17.03.2015

    Шановні колеги! 

    Запрошуємо Вас взяти участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи», яка відбудеться 20-27 квітня 2015 року на базі КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР.

    Мета конференції: об'єднання зусиль учених та практиків різних регіонів і країн щодо осмислення досвіду та визначення перспектив подальшого розвитку системи неперервної освіти.

    До участі запрошуються: науковці, викладачі, методисти обласних інститутів післядипломної освіти, працівники районних (міських) методичних кабінетів, керівники навчальних закладів, учителі, працівники психологічної служби системи освіти, інші зацікавлені особи.

    Тематичні напрями конференції:

    1.         Філософія, мова, культура у контексті неперервної освіти

    1.1.      Філософський дискурс неперервної освіти.

    1.2.      Неперервна мовна освіта в умовах глобальних трансформацій.

    1.3.      Мовний фактор в аспекті неперервної освіти.

    1.4.      Соціокультурне значення неперервної освіти.


    2.         Актуальні проблеми формування та розвитку професійної компетентності фахівця в системі неперервної освіти

    2.1.    Теоретико-методологічні проблеми формування та розвитку професійної компетентності фахівця в системі неперервної освіти.

    2.2.    Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників закладів освіти сільської місцевості.

    2.3.    Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності керівника закладу освіти.

    2.4.    Теорія і практика формування професійних компетенцій педагога-експериментатора.

    2.5.    Науково-методичні засади розвитку «нового» професійного мислення педагога.


    3.         Освіта дорослих суб’єктів освітнього простору: проблеми і перспективи

    3.1.      Науково-методичні та методологічні проблеми сучасної освіти дорослих.

    3.2.      Проблеми ефективності навчання дорослих.

    3.3.      Здоров’язбережувальний підхід у неперервній освіті педагогів.

    3.4.      Особливості психолого-педагогічного супроводу дорослих суб’єктів освітнього процесу в кризових умовах.


    4.         Дидактика ХХІ ст.: наступність та інноваційність

    4.1.      Компетентнісний вибір сучасної дидактики.

    4.2.      Дидактичні технології в неперервній освіті нового сторіччя.

    4.3.      Освітній курикулум: проблеми, здобутки, перспективи.

    4.4.      Інноваційна діяльність як форма неперервної освіти педагога.


    5.         Громадянська освіта та патріотичне виховання: історія, стан, перспективи розвитку

    5.1.      Громадянська освіта як чинник формування особистості громадянина та патріота України у демократичному суспільстві.

    5.2.      Досвід громадянського та патріотичного виховання у загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладах.

    5.3.      Взаємодія навчальних закладів із громадою, органами місцевого самоврядування у формуванні активних громадянських та патріотичних позицій дітей та молоді.


    6.         Інформатика та інформаційні технології у неперервній освіті

    6.1.      Інформатика в школі.

    6.2.      Науково-методичні проблеми фахової підготовки вчителів інформатики.

    6.3.      Досвід, проблеми та перспективи інтеграції ІКТ в освітню діяльність.

    6.4.      Розвиток ІКТ-компетентності педагогічних працівників.


    7.         Соціально-психологічні аспекти освітнього менеджменту: досвід, актуальні проблеми, перспективи, пошуки

    7.1.      Теоретико-методологічні проблеми сучасної психології управління, організаційної психології та психології праці.

    7.2.      Психологічні проблеми професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів.

    7.3.      Психологічне забезпечення освітнього менеджменту.

    7.4.      Теорія та практика кризово-інтервентної психологічної допомоги в освіті.

    7.5.      Психологічні та соціальні проблеми вимушених переселенців: освітній контекст.


    Форми участі у Міжнародній конференції:
    виступ, доповідь (очно та у відеофайлах), презентація або стендова доповідь, стаття, тези матеріалів конференцій.

    У межах Міжнародної конференції відбудуться очні наукові та соціально-значущі заходи:

    1)      Всеукраїнський семінар для методистів інформатики ОІППО «Актуальні питання навчання інформатики та інтеграції ІКТ в освіту в Україні» (15-16.04.2015 р.);

    2)      Міжрегіональний семінар «Інноваційні технології розвитку професійної компетентності вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти» (21.04.2015 р.);

    3)      Обласний семінар «Розвиток професійної компетентності керівників шкіл (22.04.2015 р.);

    4)      Обласний семінар «Зміст та форми психологічної допомоги вимушеним переселенцям» (23.04.2015 р.);

    5)      Обласний круглий стіл «Освіта дорослих суб’єктів освітнього простору: принцип дитиноцентризму» (23.04.2015 р.);

    6)      Підсумковий етап фестивалю фахової майстерності «Методист року – 2015» в номінації «Методична служба» (27.04.2015 р.);

    7)      Підсумкова обласна виставка «Освіта Запорізького краю - 2015» (27.04.2015 р.).

    Учасники Міжнародної конференції отримають сертифікати участі.

    Умови участі в Міжнародній конференції: обговорення проблемних питань за тематичними напрямами проводяться в інтернет-офлайн форматі (заочна участь) та у постерному режимі. Тези для участі в конференції, відеовиступи та матеріали для постерного обговорення просимо надсилати до 13 квітня 2015 року на адресу: nauk.zoippo@gmail.com або завантажити через посилання на сайті http://www.zoippo.zp.ua/.

    Матеріали Міжнародної конференції будуть розміщені 20 квітня 2015 року на загальному сайті http://www.zoippo.zp.ua/ за тематичними напрямами з подальшим обговоренням.

    Детальніше у інформаційному листі - завантажити

Поділитися: