Поради тренерові
Уважно прочитайте весь посібник «Intel® Навчання для майбутнього». Важливо зробити це разом із переглядом відповідних розділів та файлів на програмному компакт-диску. Відмітьте, чим відрізняється пропонована програма від традиційних курсів підвищення кваліфікації для вчителів загальноосвітніх шкіл, що в них є спільного.
Ролі ведучого і учасників тренінгу аналогічні функціям тренера і спортсменів. Ведучий-тренер спрямовує, контролює, коригує самостійну діяльність слухачів, які докладають активних зусиль і засвоюють інформацію, приймають власні рішення, займають позиції, з’ясовують цінності, набувають певних вмінь.
Вам слід не лише добре усвідомлювати свою роль, а й пояснити учасникам, що успіх тренінгу в цілому й особистий успіх кожного залежить від них самих. Це сприятиме усвідомленню особистої відповідальності учасників за результати навчання - однієї з умов успішної реалізації програми.
Як ведучий Ви маєте створити й підтримувати протягом тренінгу атмосферу невимушеності, аби кожен почувався комфортно й вільно висловлювався з того чи іншого приводу. У цьому Вам також допоможуть матеріали посібника, психологічні вправи, педради, мозкові атаки, інші форми роботи, описані у посібнику (Див. Додатки № 6,7,8).
Як навчати дорослих