Модуль 11. Вправа 1

Обговорення в парах: Вдосконалення Портфоліо навчального проекту (20 хв.)

Необхідно доцільно обговорити методичні матеріали.

Педрада: Пошук додаткових ресурсів для підтримки проекту (20 хв.)

Обговорення питань, пов'язаних з пошуком додаткових ресурсів для реалізації навчального проекту, можна поділити на дві частини.

У першій частині слід разом з учасниками за допомогою мозкової атаки з’ясувати, які саме додаткові ресурси потрібні для здійснення проекту. Перелік таких ресурсів можна

записати на дошці (наприклад, канцтовари, доступ до Інтернету, транспортні витрати, папір для публікацій, оплата веб-хостінгу, призи та сувеніри, книжки, цифровий фотоапарат, мультимедійний проектор для презентації результатів, гонорари виконавцям тощо).

Після цього, у другій частині обговорення, можна запропонувати учасникам визначити можливі джерела потрібних для навчального проекту додаткових ресурсів. З цією метою можна звернутися до адміністрації школи, батьків, випускників, шефів, представників малого бізнесу, місцевих соціальних служб, ЗМІ, бібліотеки, в центри відкритого доступу до Інтернету, можна написати грантову пропозицію до благодійних фондів тощо. Важливо, щоб учасники зрозуміли, що це можливо, реально і цікаво.

Вправа 1: Впорядкування вмісту Порфоліо (30 хв.)

У роботі з підготовки Портфоліо до захисту слід звернути увагу кожного вчителя на необхідність: 

  • остаточного заповнення таблиці про результати створення всіх складових Портфоліо (тренерові потрібно їх перевірити у кожного вчителя);
  • перегляду папки з допоміжними матеріалами;
  • наявності перевірки всіх матеріалів у відповідних папках;
  • правильної назви всіх створених файлів, відсутність у назвах файлів українських символів; 
  • збереження веб-сайтів у html-форматі.

Крім того, доцільно запропонувати вчителям створити спеціальний файл для захисту, який містив би гіперпосилання на всі розроблені матеріали проекту. Такий файл забезпечує захист матеріалів Портфоліо.

Наприкінці виконання робіт за модулем доцільно роздрукувати плани навчального проекту кожного вчителя в трьох примірниках (для автора, «білого» та «чорного» опонентів), визначити для кожного слухача опонентів та віддати їм плани навчальних проектів для аналізу.

Необхідно роздрукувати всі створені учнівські та учительські публікації та зробити виставку цих робіт, щоб кожний зміг з ними ознайомитися.