Вправа 2: Оцінювання учнівської публікації

Практика свідчить, що вчителі не завжди відносяться до цього завдання з достатнім розумінням, тому важливо побудувати вправу так, щоб вчителі навчалися та звикли до рефлексії й оцінювання своєї власної роботи з точки зору конкретних вимог, навчилися вносити відповідні зміни до результатів власної роботи.

Після оцінювання за критеріями власної публікації доцільно в парах обговорити результати такої діяльності. Можна запропонувати кожному вчителю у парах оцінити публікацію, створену колегою, спираючись на єдині вимоги. Автор публікації вислуховує свого опонента та порівнює результати власного оцінювання публікації згідно з вимогами щодо оцінювання роботи колеги. В кінці слід надати вчителям час на запис у посібнику власних думок та пропозицій.