Вправа 2: Використання програми Microsoft Publisher для створення веб-сайту

Методика ознайомлення вчителів з особливостями використання програми Microsoft Publisher для створення веб-сайтів може будуватися аналогічно до методики ознайомлення з процесом створення презентації чи публікації: спочатку разом з усією групою вчителів за принципом «Роби як я» доцільно створити «пробний», спрощенний за змыстом, навчальний веб-сайт, розкриваючи при цьому особливості та основні правила робота в середовищі цієї програми при побудові веб-сайтів, а потім надати можливість вчителям самостійно створити власний учнівський веб-сайт за розробленим планом і сценарієм. Тренер при цьому повинен допомагати вчителям, які потребують методичної чи технічної допомоги.

Цю справу можна також виконати за принципом «Робимо після тренера», коли тренер спочатку показує невеликими блоками, як слід робити веб-сторінку, а потім учасники відтворюють його дії на своїх комп'ютерах.

При першому поясненні правил створення веб-сайту доцільно зупинитися на таких основних операціях:

  • вибір макетів для побудови веб-сайту;
  • робота із текстовими полями, графічними об'єктами тощо (повторення);
  • добір зі списку потрібних для сайту сторінок;
  • додавання та видалення сторінок веб-сайту; 
  • збереження веб-сайту у звичайному форматі;
  • зміна заголовків веб-сторінок; 
  • ознайомлення із внутрішніми гіперпосиланнями;
  • перегляд зовнішнього вигляду веб-сайту;
  • створення гіперпосилань на іншу сторінку веб-сайту, об'єкт, що знаходиться в Інтернеті; гіперпосилання області графічного об'єкта;
  • використання засобів перевірки макета веб-сайту;
  • збереження веб-сайту у форматі веб-сторінки.

Після ознайомлення з основними правилами створення веб-сайту вчителям необхідно надати час для створення свого власного прикладу.