Структуру проведення цього модуля подано у таблиці.
План проведення навчання за модулем | |||
№ |
Тема |
Вид діяльності |
Час |
1. |
Психологічна вправа |
• групова робота |
5 хв. |
2. |
Обговорення в парах прикладів учнівських веб-сайтів та Форм оцінювання діяльності учнів по їх створенню |
• обговорення у парах |
20 хв. |
3. |
Самостійна робота: Створення форми оцінювання учнівського веб-сайту (30 хв.) | ||
4. |
Крок 1: Розробка Форми оцінювання діяльності учнів по створенню учнівського веб-сайту |
• самостійна робота за комп'ютером |
20 хв. |
5. |
Крок 2: Перегляд власного учнівського веб-сайту и Форми оцінювання діяльності учнів по його створенню |
• самостійна робота за комп'ютером |
10 хв. |
6. |
Вправа 1: Створення дидактичних матеріалів для учнів (3 год.) | ||
7. |
Крок 1.1: Аналіз прикладів дидактичних матеріалів для учнів |
• робота з компакт-диском • обговорення у парах |
15 хв. |
8. |
Крок 1.2: Використання текстового редактора для створення дидактичних матеріалів для учнів |
• міні-лекція тренера • індивідуальна робота за комп'ютером |
45 хв. |
9. |
Крок 1.3: Створення дидактичних матеріалів для учнів за допомогою текстового редактора |
• самостійна робота за комп'ютером |
2 год. |
10. |
Вправа 2: Перегляд Плану навчального проекту |
• індивідуальна робота з папками Портфоліо |
15 хв. |
11. |
Огляд домашнього завдання: Створення дидактичних матеріалів для учнів за допомогою табличного процесора Microsoft Excel |
• міні-лекція тренера |
5 хв. |
12. |
Рефлексія |
• групова робота |
5 хв. |