Структуру проведення цього модуля подано у таблиці.
План проведення навчання за модулем | |||
№ |
Тема |
Вид діяльності |
Час |
1. |
Психологічна вправа |
• групова робота |
5 хв. |
2. |
• мозкова атака • обговорення у групі |
20 хв. | |
3. |
Вправа 1: Створення дидактичних матеріалів для учнів за допомогою табличного процесора (3 год. 20 хв.) | ||
4. |
Крок 1.1: Аналіз прикладів дидактичних матеріалів для учнів, створених за допомогою табличного процесора |
• робота з компакт-диском • обговорення у парах |
20 хв. |
5. |
Крок 1.2: Використання табличного процесора для створення дидактичних матеріалів для учнів |
• міні-лекція тренера • індивідуальна робота за комп'ютером |
1 год. |
6. |
Крок 1.3: Створення дидактичних матеріалів для учнів за допомогою табличного процесора |
• самостійна робота за комп'ютером |
2 год. |
7. |
Вправа 2: Перегляд Плану навчального проекту |
• індивідуальна робота з папками Портфоліо |
15 хв. |
8. |
Огляд домашнього завдання: Створення методичних матеріалів для Портфоліо проекту |
• міні-лекція тренера |
5 хв. |
9. |
Рефлексія |
• групова робота |
5 хв. |
Психологічна вправа (5 хв.)
Педрада: Правила безпеки в Інтернеті (20 хв.)
Матеріали педради, присвяченої правилам безпечної роботи в Інтернеті, особливо будуть корисними вчителям, що мають у школі постійний доступ до Інтернету або
Інтернет-клуби у приміщенні школи. Крім того, питання, які обговорюватимуться, будуть корисними для проведення батьківських зборів, зокрема для сповіщення батьків про деякі небезпечні наслідки та шляхи їх попередження при використанні Інтернету учнями.
Ризики використання Інтернету можна поділити на групи, пов'язані з життям та здоров'ям учнів: фізичне та психологічне здоров'я, небезпечна інформація про родину та її матеріальне становище тощо. Слід обговорити шляхи їх попередження, вони можуть бути такими:
Після проведення цієї Педради слід запитати в учасників:
Далі не забудьте оголосити тему, завдання, основні питання та очікувані результати від виконання завдань модуля.