Структуру проведення цього модуля подано у таблиці.
План проведення навчання за модулем | |||
№ |
Тема |
Вид діяльності |
Час |
1. |
Психологічна вправа |
• групова робота |
5 хв. |
2. |
Педрада: Організація доступу учнів до Інтернету |
• мозкова атака • обговорення в групі |
20 хв. |
3. |
Вправа 1: Створення учнівської мультимедійної презентації (3 год. 10 хв.) | ||
4. |
Крок 1.1: Аналіз прикладів учнівських мультимедійних презентацій |
• робота з компакт-диском • обговорення в парах |
15 хв. |
5. |
Крок 1.2: Шляхи та доцільність використання мультимедійних презентацій у навчальному проекті |
• мозкова атака • обговорення в парах |
5 хв. |
6. |
Крок 1.3: Планування вмісту учнівської мультимедійної презентації власного навчального проекту |
• робота з компакт-диском • робота з посібником |
10 хв. |
7. |
Крок 1.4: Розробка сценарію учнівської мультимедійної презентації власного навчального проекту |
• робота з компакт-диском • робота з посібником • обговорення в парах |
10 хв. |
8. |
Крок 1.5: Створення мультимедійної презентації за допомогою програми MS* PowerPoint (пояснення правил) |
• міні-лекція тренера • індивідуальна робота за комп’ютером |
30 хв. |
9. |
Створення учнівської мультимедійної презентації за допомогою програми MS* PowerPoint |
• індивідуальна робота за комп’ютером |
1 год. 40 хв. |
10. |
Збереження мультимедійної презентації за допомогою програми MS* PowerPoint у різних форматах |
• міні-лекція тренера?? |
10 хв. |
11. |
Вправа 2: Оцінювання учнівської презентації за спеціальними критеріями та вимогами до складових Портфоліо |
• індивідуальна робота • робота в парах |
10 хв. |
12. |
Вправа 3: Перегляд Плану навчального проекту |
• індивідуальна робота з папками Портфоліо |
15 хв. |
13. |
Огляд домашнього завдання: Розробка Форми і критеріїв оцінювання діяльності учнів по створенню мультимедійної презентації |
• міні-лекція тренера |
5 хв. |
14. |
Рефлексія |
• групова робота |
5 хв. |