Структуру проведення цього модуля подано у таблиці.
План проведення навчання за модулем | |||
№ |
Тема |
Вид діяльності |
Час |
1. |
Психологічна вправа |
• групова робота |
5 хв. |
2. |
Обговорення в парах прикладів учнівських презентацій та Форм оцінювання діяльності учнів по їх створенню |
• обговорення у парах |
20 хв. |
3. |
Самостійна робота: Створення Форми оцінювання і перегляд власної учнівської мультимедійної презентації (20 хв.) | ||
4. |
Крок 1: Створення Форми оцінювання діяльності учнів по створенню учнівської презентації |
• самостійна робота за комп'ютером |
10 хв. |
5. |
Крок 2: Перегляд власної учнівської мультимедійної презентації |
• самостійна робота за комп'ютером |
10 хв. |
6. |
Вправа 1: Створення учнівської публікації (2 год. 50 хв.) | ||
7. |
Крок 1.1: Аналіз прикладів учнівських публікацій |
• робота з компакт-диском • обговорення у парах |
15 хв. |
8. |
Крок 1.2: Шляхи використання публікацій у навчальному проекті |
• мозкова атака • обговорення у парах |
5 хв. |
9. |
Крок 1.3: Планування змісту учнівської публікації власного навчального проекту |
• робота з компакт-диском • робота з посібником |
15 хв. |
10. |
Крок 1.4: Розробка сценарію учнівської публікації власного навчального проекту |
• робота з компакт-диском • робота з посібником • обговорення у парах |
15 хв. |
11. |
Крок 1.5: Створення публікації за допомогою програми MS Publisher (пояснення правил роботи) |
• міні-лекція тренера • індивідуальна робота за |
30 хв комп'ютером |
12. |
Крок 1.6: Створення учнівської публікації за допомогою програми MS Publisher |
• індивідуальна робота за комп'ютером |
1 год. 30 хв. |
13. |
Вправа 2: Оцінювання учнівської публікації за спеціальними критеріями та вимогами до складових Портфоліо |
• індивідуальна робота • робота у парах |
10 хв. |
14. |
Вправа 3: Перегляд Плану навчального проекту |
• індивідуальна робота з папками Портфоліо |
15 хв. |
15. |
Огляд домашнього завдання: Розробка Форми і критеріїв оцінювання діяльності учнів по створенню публікацій |
• міні-лекція тренера |
5 хв. |
16. |
Рефлексія |
• групова робота |
5 хв. |
Цей модуль можна почати з психологічної вправи. Вона повинна допомогти вчителеві вдало виконувати роль учня.