Структуру проведення цього модуля подано у таблиці.
План проведення навчання за модулем | |||
№ |
Тема |
Вид діяльності |
Час |
1. |
Психологічна вправа |
• групова робота |
5 хв. |
2. |
Педрада: Організація роботи учнів на комп'ютерах за умови їх обмеженої кількості у школі |
• мозкова атака • обговорення у групі |
20 хв. |
3. |
Вправа 1: Створення учнівського веб-сайту (40 хв.) | ||
4. |
Крок 1.1: Аналіз прикладів учнівських веб-сайтів |
• робота з компакт-диском • обговорення у парах |
15 хв. |
5. |
Крок 1.2: Шляхи використання веб-сайтів у навчальному проекті |
• мозкова атака • обговорення у парах |
5 хв. |
6. |
Крок 1.3: Планування змісту учнівського веб-сайту власного навчального проекту |
• робота з компакт-диском • робота з посібником |
15 хв. |
7. |
Крок 1.4: Розробка сценарію учнівського веб-сайту власного навчального проекту |
• робота з компакт-диском • обговорення у парах |
15 хв. |
8. |
Вправа 2: Використання програми MS Publisher для створення веб-сайту (2 год. 20 хв.) | ||
9. |
Крок 2.1: Створення веб-сайту за допомогою програми MS Publisher (пояснення правил роботи) |
• міні-лекція тренера • індивідуальна робота за комп'ютером |
30 хв. |
10. |
Крок 2.2: Створення учнівської веб-сайту за допомогою програми MS Publisher |
• індивідуальна робота за комп'ютером |
1 год. 40 хв. |
11. |
Збереження веб-сайтів у середовищі програми MS Publisher у різних форматах |
• міні-лекція тренера • індивідуальна робота за комп'ютером |
10 хв. |
12. |
Вправа 3: Оцінювання учнівського веб-сайту за спеціальними критеріями та вимогами до складових Портфоліо |
• індивідуальна робота • робота у парах |
10 хв. |
13. |
Вправа 4: Перегляд Плану навчального проекту |
• індивідуальна робота з папками Портфоліо |
15 хв. |
14. |
Огляд домашнього завдання: Розробка Форми і критеріїв оцінювання діяльності учнів по створенню веб-сайту |
• міні-лекція тренера |
5 хв. |
15. |
Рефлексія |
• групова робота |
5 хв. |