Структуру проведення цього модуля подано у наведеній нижче таблиці.
План проведення навчання за модулем | |||
№ |
Тема |
Вид діяльності |
Час |
1. |
Психологічна вправа |
Групова робота |
5 хв. |
2. |
Вправа 1: Програма «Intel® Навчання для майбутнього», її мета, завдання та перспективи розвитку |
|
25 хв. |
3. |
Вправа 2: Знайомство вчителів між собою |
|
15 хв. |
4. |
Вправа 3: Метод проектів, його особливості та характерні ознаки | ||
5. |
Крок 3.1: Обговорення ефективності традиційного навчання |
|
15 хв. |
6. |
Навички мислення високого рівня (за Б. Блумом) та їх розвиток при використанні проектної методики |
|
10 хв. |
7. |
Крок 3.2: Ознайомлення з прикладами описів планів навчальних проектів |
|
15 хв. |
8. |
Крок 3.3: Створення ярлика для змісту програмного компакт-диску |
|
5 хв. |
9. |
Крок 3.4: Ознайомлення з навігацією по програмному компакт-диску |
|
5 хв. |
10. |
Вправа 4: Портфоліо навчального проекту та його структура | ||
11. |
Крок 4.1: Портфоліо навчального проекту та його структура |
|
10 хв. |
12. |
Крок 4.2: Ознайомлення з прикладами Портфоліо навчальних проектів |
|
15 хв. |
13. |
Крок 4.3: Створення папок для збереження складових Портфоліо власного навчального проекту |
|
20 хв. |
14. |
Крок 4.4: Аналіз структури Портфоліо навчального проекту |
|
5 хв. |
15. |
Крок 4.5: Ознайомлення з таблицею підготовки основних складових Портфоліо навчального проекту |
|
5 хв. |
16. |
Вправа 5: Вимоги до Портфоліо навчального проекту | ||
17. |
Крок 5.1: Аналіз прикладу Портфоліо згідно з вимогами |
|
15 хв. |
18. |
Вправа 6: Вибір теми навчального проекту | ||
19. |
Крок 6.1: Ознайомлення з прикладами тем навчальних проектів |
|
5 хв. |
20. |
Крок 6.2: Аналіз державних навчальних програм з предмета |
|
30 хв. |
21. |
Крок 6.3: Добір теми майбутнього навчального Проекту |
|
15 хв. |
22. |
|
5 хв. | |
23. |
Рефлексія |
|
5 хв. |