Структуру проведення цього модуля подано у наведеній нижче таблиці.
|
План проведення навчання за модулем | |||
|
№ |
Тема |
Вид діяльності |
Час |
|
1. |
Психологічна вправа |
Групова робота |
5 хв. |
|
2. |
Вправа 1: Програма «Intel® Навчання для майбутнього», її мета, завдання та перспективи розвитку |
|
25 хв. |
|
3. |
Вправа 2: Знайомство вчителів між собою |
|
15 хв. |
|
4. |
Вправа 3: Метод проектів, його особливості та характерні ознаки | ||
|
5. |
Крок 3.1: Обговорення ефективності традиційного навчання |
|
15 хв. |
|
6. |
Навички мислення високого рівня (за Б. Блумом) та їх розвиток при використанні проектної методики |
|
10 хв. |
|
7. |
Крок 3.2: Ознайомлення з прикладами описів планів навчальних проектів |
|
15 хв. |
|
8. |
Крок 3.3: Створення ярлика для змісту програмного компакт-диску |
|
5 хв. |
|
9. |
Крок 3.4: Ознайомлення з навігацією по програмному компакт-диску |
|
5 хв. |
|
10. |
Вправа 4: Портфоліо навчального проекту та його структура | ||
|
11. |
Крок 4.1: Портфоліо навчального проекту та його структура |
|
10 хв. |
|
12. |
Крок 4.2: Ознайомлення з прикладами Портфоліо навчальних проектів |
|
15 хв. |
|
13. |
Крок 4.3: Створення папок для збереження складових Портфоліо власного навчального проекту |
|
20 хв. |
|
14. |
Крок 4.4: Аналіз структури Портфоліо навчального проекту |
|
5 хв. |
|
15. |
Крок 4.5: Ознайомлення з таблицею підготовки основних складових Портфоліо навчального проекту |
|
5 хв. |
|
16. |
Вправа 5: Вимоги до Портфоліо навчального проекту | ||
|
17. |
Крок 5.1: Аналіз прикладу Портфоліо згідно з вимогами |
|
15 хв. |
|
18. |
Вправа 6: Вибір теми навчального проекту | ||
|
19. |
Крок 6.1: Ознайомлення з прикладами тем навчальних проектів |
|
5 хв. |
|
20. |
Крок 6.2: Аналіз державних навчальних програм з предмета |
|
30 хв. |
|
21. |
Крок 6.3: Добір теми майбутнього навчального Проекту |
|
15 хв. |
|
22. |
|
5 хв. | |
|
23. |
Рефлексія |
|
5 хв. |