Приклади Портфоліо, Україна

Українська квітка для Дюймовочки
Навчальні предмети: довкілля, українська мова і література, образотворче мистецтво

Найсмачніша частина мови
Навчальні предмети: українська мова, математика, інформатика

ФІГУРИСТИКА. Учні вивчають геометричні фігури
Навчальні предмети: математика

Чарівний світ Гаррі Поттера
Навчальні предмети: зарубіжна література, образотворче мистецтво, українська мова

Вимірюємо красу
Навчальні предмети: математика, біологія,  природознавство, образотворче мистецтво

How to Make Your Life Easier
Навчальні предмети: англійська мова, інформатика

Світ геометричних фігур (трикутники)
Навчальні предмети: математика, інформатика

Прикметі вір, але й перевір
Навчальні предмети: я і Україна, довкілля, природознавство

Порятунок утопаючих – в руках Архімеда
Навчальні предмети: фізика, трудове навчання, біологія

Рух - це життя
Навчальний предмет: математика, фізика, інформатика

Класна страва
Навчальні предмети: трудове навчання, ОБЖ, українознавство

В мире сна
Навчальні предмети: психологія, біологія, ОБЖ

Не сміти!
Навчальні предмети: довкілля, людина і суспільство, інформатика

Сленгоманія
Навчальні предмети: українська мова і література, інформатика, соціологія, психологія

Літературні генії ХІХ століття. Чи є у мене шанс бути геніальним?
Навчальні предмети: зарубіжна література, людина і суспільство

Багатогранний світ кристалів
Навчальні предмети: хімія, фізика

Діємо разом
Навчальні предмети: основи правознавства, людина і суспільство, інформатика

Генетично Модифікована Їжа (ГМЇ) - спосіб нагодувати світ або крок до самознищення?
Навчальні предмети: англійська мова, біологія

Знайомі незнайомці, або детективне агентство мисливців за мікробами
Навчальні предмети: біологія, мікробіологія, інформатика   


 

УКРАЇНСЬКА КВІТКА ДЛЯ ДЮЙМОВОЧКИ

Навчальні предмети: довкілля, українська мова і література, образотворче мистецтво
Клас: 1-4
Автор:Циганок Анджела Михайлівна

Стислий опис:
Учні будуть досліджувати основні характеристики першоцвітів, дізнаються, що квіти існують не тільки для окраси природи, вони приносять користь, навіть можуть бути для когось домівкою. Додатково для учнів буде проведений конкурс малюнку "Українська квітка для Дюймовочки". Учні будуть досліджувати розміри та зовнішній вигляд весняних квітів та вибирати квітку для Дюймовочки. Вони будуть шукати цікаву інформацію про перші весняні квіти в бібліотеці та в Інтернеті.
Як кульмінація проекту учні будуть вітати Дюймовочку на шкільному святі квітів. 

План Проекту

Українська квітка для Дюймовочки

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Дидактичні матеріали

Тест про першоцвіти
Схема необхідних умов для росту першоцвітів
Тест про пори року
Анкетування

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Учительська презентація
Оцінювання роботи учнів  

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту

 

НАЙСМАЧНІША ЧАСТИНА МОВИ

Навчальні предмети: українська мова, математика, інформатика
Клас: 5-7
Автор: Стойкова Надія Миколаївна

Стислий опис:
Проект з української мови (тема "Числівники"), який допомагає бачити зв'язок науки з життям, знаходити вихід з нестандартних ситуацій. Учні отримують завдання і досліджують, які саме числівники потрібні на кухні. Вони працюють в малих групах та створюють мультимедійні презентації, публікації та веб-сайти.
Учні навчаються мові …а також ... готувати їжу, сидячи на уроці української мови.  

План Проекту

Найсмачніша частина мови

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади. 

Дидактичні матеріали

Тестове опитування
Опитування (електронна таблиця)

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Інструкція з архівування даних
Навчаємось смачно (буклет)
Відомість успішності (електронна таблиця)  

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту

 


ФІГУРИСТИКА. УЧНІ ВИВЧАЮТЬ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ


Навчальні предмети: математика
Клас: 5-7
Автор: Шевчук Ольга Василівна

Стислий опис:  
Учні обирають предметну область за своїми інтересами (побут, жива природа, спорт, наука, техніка, харчування та інше) та збирають статистичну інформацію щодо тематичного питання та занотовують її у спеціальний маршрутний листок проекту. Використовуючи ці дані, вони будують діаграму розподілу кількості геометричних фігур у обраній галузі та спільно знаходять співвідношення кількості фігур, що вивчаються, у оточуючому світі. Моделюють ситуацію відсутності однієї із геометричних форм у світі.
Як додаткове розширення цього проекту учні створять мультимедійну збірку робіт - учасників проекту "Про все - цікаво" та помістять результати на сайті школи.

План Проекту

ФІГУРИСТИКА. Учні вивчають геометричні фігури

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Дидактичні матеріали

Запрошення „Ви знаєте, що ми у вас геніальні діти?
Інструктивна картка для вивчення геометричних фігур
Маршрутний листок експерименту

Методичні матеріали

Опис проекту  (PowerPoint*)
Теми для дослідження та ресурси
Робочі веб-сайти  

Засоби оцінювання

Оцінка презентації
Оцінка публікації
Оцінка веб-сайту

Повернутися до змісту


 

ЧАРІВНИЙ СВІТ ГАРРІ ПОТТЕРА

Навчальні предмети: зарубіжна література, образотворче мистецтво, українська мова, інформатика, біологія
Клас: 5-7
Автор: Шевчук Лариса Петрівна

Стислий опис:
Проект із зарубіжної літератури для учнів 5 класу за книгою Дж. К. Ролінг "Гаррі Поттер і філософський камінь".
Учні на уроках та в позаурочний час спробують допомогти Гаррі Поттеру подолати труднощі в пошуку філософського каменя, створивши уявну чарівну тварину та чарівні предмети, що будуть йому допомагати в цьому. Для того, щоб придумати цю істоту, учні проаналізують міфи, легенди, казки, оригінал книги англійською мовою, порівняють переклади російською та українською, в яких зустрічаються такі персонажі, та застосувавши знання з біології, скомпонують новий літературний персонаж. Створять веб-сторінку, на якій зможуть розмістити свої фантастичні розповіді в стилі Фентезі про пригоди Гаррі та вигаданої істоти. Також зможуть проілюструвати книгу Дж. К. Ролінг "Гаррі Поттер і філософський камінь", яка не має ілюстрацій за задумом автора. Учні зможуть створити власні ілюстрації до книжки та розмістити їх на веб-сайті "Галерея ілюстрацій до книги".

План Проекту

Чарівний світ Гаррі Поттера
  

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівська публікація (Publisher)
Учнівський веб-сайт


Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.


Дидактичні матеріали

Анкетування "Якою мовою ви читали книжки про Гаррі Поттера"?
Завдання для перекладачів
Тестування за 1 розділом книги
Тестування за 1 розділом книги (електронні таблиці)
Тестування за 2 розділом книги 


Методичні матеріали

Список використаних інформаційних джерел
Оцінювання діяльності учнів
“Чарівний світ Гаррі Поттера”- буклет
Сертифікат чарівника
Відповіді до розділів 1 книги  

Засоби оцінювання

Вимоги до веб-сторінки
Лічильник балів за презентацію
Підрахунок балів за публікацію 
 

Повернутися до змісту


 

ВИМІРЮЄМО КРАСУ

Навчальні предмети: математика, біологія,  природознавство, образотворче мистецтво
Клас: 5-7
Автор: Стецюк Ігор Петрович

Стислий опис:  
Проект передбачає вивчення питання симетрії в математиці 6 класу (на перспективу-в 9 математичному класі та стереометрії 10 класу ).

Досліджуються відомості з будови живих організмів та рослин (біологія), вивчається питання красивого(естетика), результати оформляють за допомогою навиків з інформатики. Ще одна мета (на перспективу)  – назбирати матеріали для вивчення ключового питання  „Чи можна виміряти красу”.

План Проекту

Вимірюємо красу

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади. 

Дидактичні матеріали

Завдання
Тест на симетрію
Листок опитування 
Напрямки дослідження проекту

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Презентація „Чи є симетрія в живій природі” 
 

Засоби оцінювання

Оцінювання групової роботи зі створення веб-сторінки
Лічильник балів за презентацію
Листок оцінювання публікації „Чи є симетрія в живій природі”
Таблиця оцінювання учнів 


Повернутися до змісту


 

HOW TO MAKE YOUR LIFE EASIER

Навчальний предмет: англійська мова, інформатика
Клас: 5-7
Автор: Хворостанцева Наталя Володимирівна

Стислий опис:
Цей проект об'єднує два шкільні предмети: інформатику та іноземну мову.

Основна ідея проекту полягає у розвитку у учнів навичок мислення високого рівня, а саме: навчити учнів збирати інформацію, аналізувати та класифікувати її; висувати гіпотези та ідеї; обговорювати результати досліджень.

Отримавши завдання з учительського веб-сайту, учні, розділившись на групи, повинні відшукати інформацію в Інтернеті про корисні та абсурдні винаходи людства, та підготувати свої власні презентацію, публікацію та веб-сайт. Наприкінці проекту буде оголошено конкурс на кращі ідеї корисних та смішних винаходів, які могли б полегшити наше життя та зробити його більш веселим та приємним. Результатами цього конкурсу учні будуть постійно поновлювати свій веб-сайт. Проведення проекту розраховано на  навчальний рік.

План Проекту

How to Make Your Life Easier

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади. 

Дидактичні матеріали

How to Make Your Life Easier
How often do you clean your room?

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Веб-сторінка “How to Make Your Life Easier” Project
Зведена відомість оцінювання учнів 
 

Засоби оцінювання

Лічильник балів за презентацію
Підрахунок балів за публікацію
Оцінювання групової роботи по створенню веб-сторінки

Повернутися до змісту


 

СВІТ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР (ТРИКУТНИКИ)

Навчальні предмети:
 математика, інформатика
Клас: 8-9
Автор: Рябініна Тетяна Миколаївна

Стислий опис:
Работая над данным проектом в течение смены, учащиеся демонстрируют знания о геометрических фигурах на плоскости, их свойствах, способах измерения отдельных элементов геометрических фигур, способы построения геометрических фигур на плоскости, проводить измерение геометрических величин на местности, составлять план нахождения расстояний до недоступных объектов в природе и производить расчеты, используя знания теорем Пифагора, синусов, косинусов, т.е. демонстрируют умение решать треугольники.  Школьники принимают участие в разнообразной деятельности: пробуют создавать и обсуждать мультимедийные презентации, выпускать информационные бюллетени, интерактивные сайты. Учащиеся планируют канатную дорогу от школы до вершины горы Аю Даг и представляют результаты в администрацию МДЦ «Артек».   

План Проекту

Мир геометрических фигур  

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівська публікація (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.

Дидактичні матеріали

Організаційна діаграма
Тест
Анкетування  

Методичні матеріали

Список використаних інформаційних джерел
"Мир геометрических фигур" (учительська презентація)
Відомість нарахування балів  

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту


 

ПРИКМЕТІ ВІР, АЛЕ Й ПЕРЕВІР

Навчальні предмети: я і Україна, довкілля, природознавство
Клас: 1-4
Автор: Грубіян Лариса Василівна

Стислий опис:
Учні проводять спостереження за змінами в природі і перевіряють правдивість народних прикмет, а також досліджують походження марновірних прикмет на конкретних прикладах, розглядаючи їх з історичної точки зору. Проводять опитування у людей різного віку "Чи віриш ти у прикмети?". Результати спостережень та досліджень учні демонструють всій школі. 

План Проекту

Прикметі вір, але й перевір

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Дидактичні матеріали

Опитування про прикмети та забобони  

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Учительська публікація
Оцінювання роботи учнів у проекті  

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту


 


ПОРЯТУНОК УТОПАЮЧИХ – В РУКАХ АРХІМЕДА

Навчальні предмети: фізика, трудове навчання, біологія
Клас: 5-7
Автор: Христюк Юлія Петрівна

Стислий опис:
Досліджувати будемо прояв сили Архімеда: експериментальним шляхом визначимо умови плавання тіл у рідинах, тим самим впевнимось в існування сили Архімеда. Також дослідимо розвиток повітроплавання та кораблебудування та виготовимо власний човен, подавши його креслення та опис. Знайдемо прояв сили Архімеда у природі, побуті, техніці. Навчимося вірно підбирати поплавець до вудилища, визначати необхідну концентрацію солі у рідині для консервування овочів. А разом потім зробимо цікавий вечір для молодших школярів про те, як фізика допомагає у житті.

План Проекту

Порятунок утопаючих – в руках Архімеда

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Дидактичні матеріали

Тестування
Опитування учнів

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Учительська презентація
Оцінювання учнів  

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту


 

РУХ - ЦЕ ЖИТТЯ

Навчальні предмети: математика, фізика, інформатика
Клас: 8-9
Автор: Орос Віктор Михайлович 
 

Стислий опис:
Основним математичним змістом проекту є практичне застосування теореми Піфагора при вимірюванні відстаней на місцевості. Учні мають набути навичок створення математичних моделей реально існуючих об'єктів та застосування математичного апарату для розв'язання прикладної задачі. Учні виконуватимуть вимірювання на місцевості сторін рівностороннього трикутника. При цьому учні набудуть навиків використання усереднених значень вимірюваних величин та уміння порівнювати практичні вимірювання з отриманими за допомогою формул.

Під час роботи над проектом учні будуть виконувати тотожні перетворення виразів, використають формули як математичну модель реальних відношень між величинами. Учні мають поглибити свої знання основних відомостей про рівняння з одним невідомим, уміння розв'язувати лінійні та квадратні рівняння.

Учні набудуть навиків організації колективної роботи.

План Проекту

Рух - це життя

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівська публікація (Publisher)
Учнівський веб-сайт 

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Дидактичні матеріали

Допоміжна таблиця-схема за конкурсом „Смак”
Таблиця обчислень  

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Економія часу за допомогою теореми Піфагора 

Засоби оцінювання

Оціночний лист презентації
Оцінювання інформаційного листку
Листок оцінювання веб – сторінки
Оціночна таблиця учнів

Повернутися до змісту


 

КЛАСНА СТРАВА

Навчальні предмети: трудове навчання, ОБЖ, українознавство
Клас: 7-8
Автор: Гущина Наталія Іванівна

Стислий опис:
Навчальний проект "Класна страва" призначений для вивчення теоретичного матеріалу та проведення практичних робіт розділу "Кулінарія" з трудового навчання у 7 класі.

Отримавши завдання, учні поділяються на бригади, обирають страву за певними критеріями, яка подобалась би більшості учнів класу, відшукують інформацію в Інтернеті про особливості національної кухні, історію виникнення та культуру споживання обраної страви. Підбирають рецепт страви, розраховують її вартість, порівнюють із вартістю ресторанної, аналізують та роблять висновки. Наприкінці проекту дівчата готують обрану страву, оформлюють, подають на стіл та вітають хлопців та чоловіків - вчителів з Днем Захисника Вітчизни. 

План Проекту

Класна страва

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади. 

Дидактичні матеріали

Опитування
Якій страві віддіють перевагу учні (діаграма)
Якій страві віддіють перевагу учні (діаграма2)
Порівняльна діаграма

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Учительська публікація
Відомість успішності
Візитка учня  

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту


 


В МИРЕ СНА


Навчальні предмети: психологія, біологія, ОБЖ
Клас: 5-11
Автор: Батіщєва Галина Олександрівна

Стислий опис:
Этот межпредметный Проект посвящен психофизиологии сна, его нарушениям и возможности согласования природного биоритма с учебным процессом двухсменной работы школы. В работе над Проектом учащиеся проведут диагностическое обследование физиологического ритма человека, нарушений сна; социологический опрос о том, что мешает спать школьникам; будут собирать и анализировать информацию из разных источников. Участие в Проекте поможет обсудить проблемы подростковых нарушений сна, разработать программу психогигиены сна для сохранения психологического здоровья в условиях специализированной школы.

План Проекту

В мире сна

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Дидактичні матеріали

Тести
Результати тестування (електронна таблиця)  

Методичні матеріали

Збірка методичних матеріалів
Вчительський буклет
Відомість успішності  

Засоби оцінювання

Критерії оцінки учнівських робіт

Повернутися до змісту

 



НЕ СМІТИ!


Навчальні предмети: довкілля, людина і суспільство, інформатика
Клас: 8-11
Автор: Чухно Костянтин Олексійович

Стислий опис:

Чи знайома Вам ситуація, коли Вам нікуди викинути обгортку від цукерки, морозива? Виходячи з тролейбуса, нікуди подіти використаний квиток? Невже це не обходить нас? Чи ставили Ви собі питання: "А можу Я щось зробити, щоб зменшити побутове забруднення?"
Проект передбачає дослідження ситуації з обладнанням урнами для побутового сміття будинків міста, розробку цікавих ескізів урн для сміття.
В результаті учні розробляють звернення до громадськості та керівництва міста з метою покращення ситуації в місті, в якому передбачають і свою участь в цій роботі.  

План Проекту

Не сміти!

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Дидактичні матеріали

Опитування
Тестування

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Учительська презентація
Таблиця успішності учнів 
 

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту

 


СЛЕНГОМАНІЯ

Навчальні предмети: українська мова і література, інформатика, соціологія, психологія
Клас: 8-9
Автор: Павлишина Світлана Андріївна

Стислий опис:
Настав час прислухатися учням до власного мовлення… Батьки кажуть-це жах! Чому ж в колі однолітків не виникає проблем у спілкуванні? Висуваємо гіпотезу: причина в сленгоманії! Слід розібратися з цим мовленнєвим явищем. Маємо провести соціологічне дослідження щодо "чемпіона" серед учнівських сленгізмів. Як результат проекту "Сленгоманія" учні створять "Словничок учнівських сленгізмів", який запропонують батькам і вчителям.  

План Проекту

Сленгоманія

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Дидактичні матеріали

Подорож за сленгізмами
Тестові завдання
Опитування учнів

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Учительська презентація
Нагорода за кращий словник
Оцінювання роботи учнів  

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту

 


ЛІТЕРАТУРНІ ГЕНІЇ ХІХ СТОЛІТТЯ. ЧИ Є У МЕНЕ ШАНС БУТИ ГЕНІАЛЬНИМ?

Навчальні предмети: зарубіжна література, людина і суспільство
Клас: 10-11
Автор: Хроменко Ірина Анатоліївна

Стислий опис:
Учасникам проекту пропонується завдання-дослідити, як "народжуються генії" (на прикладі життя письменників ХІХ ст.) і дати відповідь на запитання: "А чи є у мене шанс бути геніальним?"

Учні діляться на групи: "дослідники гіпотез геніальності", "біографи" та "соціологи" . Учні мають проаналізувати відомі гіпотези геніальності на матеріалі життя видатних письменників. Паралельно "соціологи" проводять опитування класу. Результати опитування аналізуються, узагальнюються, і спільна група "дослідників гіпотез" та "соціологів" робить висновок: скільки учнів у класі мають шанс бути геніальними. Результати спільної роботи "біографи" та "соціологи" оформлюють у вигляді веб-сайту.  

План Проекту

Літературні генії ХІХ століття. Чи є у мене шанс бути геніальним?

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Дидактичні матеріали

Гіпотези геніальності
Тестові завдання
Діаграми опитування

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Вчительський веб-сайт
Конкурс "Розумники та розумниці"  

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту

 


БАГАТОГРАННИЙ СВІТ КРИСТАЛІВ


Навчальні предмети: хімія, фізика
Клас: 8-9
Автор:Петренко Ірина Михайлівна

Стислий опис:
Учні будуть вирощувати кристали різних речовин в різних умовах, порівнювати їх за фізичними властивостями (колір, прозорість, форма, розміри та маса). Використовуючи ці знання, вони визначать ідеальні умови для правильного росту кристалів та можливості їх практичного застосування. Вони зможуть провести цікавий вечір з хімії для учнів менших класів, щоб спонукати учнів вступати до хімічного профільного класу.  

План Проекту

Багатогранний світ кристалів

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Дидактичні матеріали

Тестування
Діаграми
Інструкція з вирощування кристалів
Тести відповідності
Тести доповнення


Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Учительська публікація
Оцінювання роботи учнів 
 

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту

 


ДІЄМО РАЗОМ

Навчальні предмети: основи правознавства, людина і суспільство, інформатика
Клас: 8-11
Автор: Ратушняк Святослав Петрович

Стислий опис:
Що ж треба зробити щоб не порушувалися права дітей? В пошуках відповіді на це питання учні аналізують ситуацію, шукаючи причини такого становища в школі, суспільстві. Учасники проекту ознайомлюються із нормативно-правовою базою, як України так і з міжнародними документами, що регулюють правовий статус дитини. Одним із цікавих та дієвих способів навчання є результат цього проекту, а саме - створення дитячої правоосвітньої організації "Всі рівні", яка буде впроваджувати ідеї проекту в подальшому (постійна підтримка сайту, періодичні видання, правоосвітні робота тощо).


План Проекту

Діємо разом

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Дидактичні матеріали

Чи порушують права вчителі? (анкетування)
Тестування
Форма для оцінювання ресурсів Інтернету

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Вчительський веб-сайт
Таблиця успішності учнів  

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту

 

ГЕНЕТИЧНО МОДИФІКОВАНА ЇЖА (ГМЇ) - СПОСІБ НАГОДУВАТИ СВІТ АБО КРОК ДО САМОЗНИЩЕННЯ?

Навчальні предмети: англійська мова, біологія
Клас: 10-11

Стислий опис:
Прийшов час прискіпливіше ставитись до того що споживаємо, особливо коли споживаючи маємо надію стати здоровішими.
Під час проекту учні знайомляться з різноманітними видами їжі, насамперед розглядується генетично модифікована їжа та організми (ГМЇ, ГМО). Учні досліджують причини виникнення процесу генетичної модифікації, встановлюють представники яких країн частіше за інших вживають ГМЇ, дізнаються які саме фрукти/овочі найчастіше є генетично модифікованими та які продукти містять ГМО, порівнюють вплив на людину натуральних та ГМ продуктів, розроблюють ідею як нагодувати людей не використовуючи ГМО, висувають гіпотезу вигляду людини майбутнього за вживання ГМЇ/ГМО в малюнку, приймають участь в конкурсах. Зі створеними ними публікацією, веб сайтом та презентацією знайомляться інші учні, вчителі під час спеціального заходу.  

План Проекту

Генетично Модифікована Їжа (ГМЇ) - спосіб нагодувати світ або крок до самознищення

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Дидактичні матеріали

Анкета
Діаграма

Методичні матеріали

Посилання на використані ресурси Інтернету
Учительська публікація
Відзнака учня
Електронний журнал  

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту

 

ЗНАЙОМІ НЕЗНАЙОМЦІ, АБО ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО МИСЛИВЦІВ ЗА МІКРОБАМИ

Навчальні предмети: біологія, мікробіологія, інформатика
Клас: 8-11
Автор:Шевченко Тетяна Віталіївна

Стислий опис:
Велика детективна історія розпочалася! Хто вони знайомі незнайомці, що нас оточують? Прийшов час діяти. В ході проекту учні ознайомлюються з будовою мікроорганізмів, розповсюдженням у природі та методами їх вивчення. Основна увага при виконанні проекту буде надаватись засвоєнню нових знань з мікробіології, оволодінню спеціальними методиками, виробленню практичних навичок, а також формуванню в учнів умінь користуватись науковою літературою, робити висновки. Учні заноситимуть інформацію про проведені експерименти до лабораторного журналу наукових спостережень, розроблять інформаційний бюлетень, створять мультимедійну презентацію, напишуть статті для публікацій на класній веб-сторінці в Інтернеті, описуючи хід проекту та отримані результати та їх інтерпретацію. Наприкінці проекту учні-учасники в цікавій і доступній формі познайомлять з результатами та дослідами молодших школярів. 


План Проекту

Знайомі незнайомці, або детективне агентство мисливців за мікробами

Приклади учнівських робіт

Учнівська презентація (PowerPoint*)
Учнівський інформаційний листок (Publisher)
Учнівський веб-сайт

Примітка: Гіперпосилання на інші сайти Інтернету можуть бути не активними, вони наведені тільки як приклади.  

Методичні матеріали

Спостереження за швидкістю розмноження мікроорганізмів (інструкція)
Спостереження за кольором, формою та розміром колоній мікроорганізмів (інструкція)
Спостереження за формою і розмірами бактерій (інструкція)
Учительська публікація 
 

Засоби оцінювання

Оцінювання презентації
Оцінювання публікації
Оцінювання веб-сторінки  

Повернутися до змісту

*Всі імена і торгові марки належать власникам.